Dus.. terwijl ik me n uur geleden klaar aan het maken was om naar de Huisarts te gaan viel ik van een van de vele trappetjes hier in huis..
nu zit ik verplicht op de bank met mijn been in de lucht mijn enkel/voet te koelen en moet ik rusten rusten en rusten.
mocht niet eens mijn laptop boven gaan halen. ik word nu dus gewoon verplicht door mijn lichaam om hoofdstukjes voor jullie te schrijven (:
ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen ;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • FallingFaith

    beterschap! please snel verder?(flower)

    1 decennium geleden
  • TomKBitch

    Aahn Ze zijn zo schattig !!

    Mooi geschreven!!
    snel verder !!

    en veel beterschap met je voet;)
    maar het is wel leuk voor ons je nu gewoon meer stukjes gaat schrijven :)
    maar wel k*t voor jou ...

    xx Dymm

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    Veel sterkte met de been,
    Heel snel verder :D

    Xx

    1 decennium geleden
  • Myrdie

    ah gelukkig, ik ben dus niet de enige super mega vet onhandige persoon op deze aarde :3 maar ik vind het idd ook helemaal niet erg als je veel hoofdstukken moet gaan schrijven tegen de verveling! ik blijf verliefd op je verhaal en wil zo graag weten hoe het allemaal verder gaat. ik heb trouwens ook echt super veel respect voor het feit dat het al zó lang is (hoeveel a4?) en dan het nooit saai, mega dramatisch of vervelend word.
    korte samenvatting : DOORSCHRIJVENNNNN!!! hihi (A)
    xx

    1 decennium geleden
  • darksunside

    sterkte met je enkel/voet
    ik val ook altijd van trappen
    dus je bent tenminste niet de
    enigste

    snel verder (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen