Foto bij 1: Orochimaru's hideout -The territory of the cursed mark

1: Orochimaru's hideout - Het territorium van de cursed mark

Kamereon : Japans voor kameleon.

Orochimaru's Hideout

Sasuke zat in zijn kamer een dag na de achtervolging met de Konoha ninja. Hij oefende zijn sharingan op een vlieg in zijn kamer. Toen die stil zat sprong Sasuke recht en gooide een shuriken op de vlieg. 'Mooi.' zei een stem achter Sasuke. 'Om een vlieg recht in de vleugel te raken zonder hem te doden. Indrukwekkend.'zei de stem weer. 'Ik wist al lang dat je hier zat je bent de jonge met de kameleon cursed mark.' zei Sasuke. 'De naam is Kamereon zei een jonge met lichtgroen haar. 'Wat wil je van mij?' vroeg Sasuke droogjes. 'Wat willen we nie van je?' zei de jongen en hij keek recht in de sharingan ogen van Sasuke. 'Zo bedoelde ik het niet.' zei Sasuke op de zelfde toon. 'Jij hebt makkelijk praten he , je hebt alles al. Het lievelingetje van Orochimaru.' zei hij. Ik moet voor hem uitkijken. Dacht Sasuke. Hij koestert duidelijk een wrok voor mij. 'Nou wat wil je van me?' vroeg Sasuke weer. 'Ik wil niets van je.'zei de jonge sissend. 'Ik wil baden in je bloed. En dan zal ik zijn lieveling worden.' zei hij sissend. 'Het gat om meer dan dat toch.' zei Sasuke. 'En nog slim ook, ja ik wil de baas worden van het Oto dorp!' zei de jongen en hij veranderde plots in een half kameleon half mens gedaante. 'Dat kan ik ook.' grijnsde Sasuke. En hij veranderde zijn cursed mark wezen. De jongen keek in de ijzige ogen van de getransformeerde Sasuke. Hij viel op zijn knieën en begon te braken. Ik zag men dood in zijn ogen. Dacht de jongen. 'Wat... wat ben jij..?' stotterde hij? 'Ik?' vroeg Sasuke , die de vraag blijkbaar had verwacht. 'Ik ben een wraakengel. Mijn ware gedaante.' zei hij. 'Spaa... Spaar me pleas?' smeekte Kamereon. Maar Sasuke negeerde zijn gesmeek. 'Black Chidori!' riep Sasuke.

De jongen lag in stukken op de grond. Plots kwam Kabuto binnen. 'O.' is het enige wat hij zei en hij begon meteen het lijk op te ruimen. 'Sasuke,' begon Orochimaru die achter hem binnen kwam. 'Dank je ik had al lang door dat hij ons wouw verraden , hij was toch al zwak.' zei hij niet medelevend dat een van zijn volgelingen was gestoven. 'Ik heb gehoord over je incident met de Konoha ninja Yamato .' zei hij. 'Wat is daar mee?' vroeg Sasuke en hij werd weer normaal. 'Op zich is het niet zo erg maar hij blijkt een anbu te zijn. Ik denk dat ze nu zeker achter je aan komen. ' antwoorden Orochimaru. 'Betekend dat dat ik niet meer naar buiten mag?' vroeg Sasuke. 'Jawel.' zei Orochimaru. 'Maar zonder Kabuto vanaf nu. 'zei hij. 'Wat maar heer Oro...' begon Kabuto die het lijk had opgeruimd te klagen. 'Neen Kabuto , alleen valt hij veel minder op. Trouwens jullie waren toch geen goed team.' merkte Orochimaru op. 'Oké dan ga ik.' zei Sasuke en zonder nog op een antwoord te wachten ging hij weg.

Reageer (3)

  • fabianuchiha

    goe gezegd luckey , SASUKE !!!!!!! goe verhaal

    1 decennium geleden
  • Luckey

    XD
    Spot niet mat Sasuke tenzij je dood wilt!!
    Snel verder please ^^

    1 decennium geleden
  • RedCloud

    nice nice nice..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen