Foto bij Degree 48 - Hayden Miller

Ten eerste iedereen bedankt voor die morele steun!
Ik heb de eerste twee examens overleefd en hoop bij beide op een 6 (waar ik heel blij mee ben)...
Ten tweede:
DGJioshdgdskla'DFOJGASKLDHSDHG0IRHY
Ik ben niet zo goed met verasssingen/announcements... Daar vben ik namelijk veel te nieuwsgierig voor...

Daarnaast iedereen die morgen examen heeft succes :).
Nederlands voor VMBO-T morgen:), en wiskunde en Duits voor Havo.. (die ik dus beide heb)
Voor de rest weet ik t niet uit m'n hoofd.. Maar wel succes iedereen :)!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • HaZaLiLoNi

    ksnap het echt niet!! Xx

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    omg die bitch

    1 decennium geleden
  • Mursal1xD

    Snel veder <3

    1 decennium geleden
  • Bts

    Ze moet die foto alleen aan Harry latenzien omg

    1 decennium geleden
  • annae

    Wat is Caitlin een bitch zeg maar t stomste nog ze heeft blond haar geverfd of niet maar daarom worden blondjes op eerste gezicht vaak gezien als bithes lekker dan...
    Moet t nog een keer zeggen wat een pokken streek van haar, Harry verdient zoveel beter dan haar....
    Snel verder benieuwd hoe dit verder gaat!
    Ps dat ik mensen haat betekent niet dat ik dat ook van t verhaal vind, ik vind juist heel leuk!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen