Foto bij Hoofdstuk 8~Niall J. Horan

Hi hi babeessss :)
Nieuw stukje dus :)
Even een vraagje aan de mensen die dit lezen ... Wie is jullie favo?
De mijne is in ieder geval Liam (ja uiteraard , mijn naam op quizlet is LiamGirl :D ) allee ja ,ik bedoel , ik respecteer alle boys even hard , maar ik heb toch zo een beetje een 'soft spot' voor Liam :)

"Niall!Niall?"Riep Liam snel.Wat had hij fout gedaan?Hij en zijn vrienden hadden zo hun best gedaan om Niall een leuke binnenkomst te bezorgen,maar blijkbaar was dat dus mislukt.Liam zag zijn vrienden niet graag verdrietig.Hij kreeg dan altijd een steek in zijn buik en wou hen dan altijd helpen.En als hij dat niet kon voelde hij zich nog slechter en hij had zo het gevoel dat dat nu het geval was.
"Oh nee!Wat voor stomme eikels zijn we nu geweest?Een feestje organiseren nog voor we goed en wel weten of Laura 'ja' heeft gezegd!Misschien heeft ze wel helemaal geen 'ja' gezegd?En is Niall er kapot van?Hoe stom konden we zijn?"Zei Harry in alle hysterie.
Hij liep heen en weer door de huiskamer alsof er aan deze situatie niets meer te doen was.Zayn liep naar Harry toe en legde zijn hand op Harry's schouder om hem te kalmeren maar Harry ontweek het en liep nu nog sneller de huiskamer rond.
"Ja,wat als ze 'nee' heeft gezegd en ze het ook ineens uit heeft gemaakt?En..En..En...Wat als ze hardhandig is weggelopen en de ring heeft weggegooid?Of...Wat als ze zo van slag was dat ze haar glas water in zijn gezicht heeft gegooid?Hebben jullie DAAR al eens over nagedacht?Ik bedoel,ik mag er niet aan denken dat..."
Snel werd Harry onderbroken door Louis.Ze wisten allemaal dat Harry geen snelle prater was en dat zijn zinnen altijd dubbel zo lang duurden als bij normale mensen maar nu had hij zijn record toch echt wel verbroken.Ze hadden Harry nog nooit zo zenuwachtig gezien en hem al zeker nog nooit zo snel horen praten.
"Harry!"Maar Harry bleef nog een poosje op een onverstaanbare manier door ratelen."Harry!"Riep Louis nu iets luider en eindelijk was het hem gelukt om Harry's beklag te stoppen.Harry keek Louis verbaasd aan alsof hij net terug op aarde belandde van een lange ruimtereis in zijn eigen gedachten.
"Zou je niet eens beginnen met wat te kalmeren?We weten zelfs nog niet wat er gebeurd is dus wees nu eerst een beetje rustig en we zullen zo dadelijk Niall wel vragen wat er gebeurd is."Harry knikte begrijpelijk en hij ging zitten op de bank.
"Maar Harry heeft natuurlijk wel een beetje gelijk.Het was nu niet erg slim van ons om direct een feestje te bouwen terwijl we niet eens weten hoe ze heeft gereageerd op zijn aanzoek."Zei Zayn rustig.
"Ja daar heb je gelijk in."Kwam Liam weer tussenbeide."Maar ja,wie had er ook ooit gedacht dat ze nee ging zeggen?"en hij schudde met zijn hoofd toen hij eraan dacht hoeveel pijn het wel moest gedaan hebben bij Niall.
"Ok,ik denk dat het dus het beste is als we gewoon rustig bij Niall zijn slaapkamer aankloppen en vragen wat er gebeurd is,akkoord?"Nam Louis het initiatief.
"Ok."Antwoordde Harry en ook Liam en Zayn knikten instemmend.
Ze liepen de trap op en kwamen aan bij de deur van Niall's kamer en ze klopten er ieders één keer op.
"Nee!"Riep een kwade,maar tegelijk verdrietige stem.
Maar toch besloten de jongens binnen te gaan.Niall lag onder zijn dekens met zijn hoofd begraven in zijn hoofdkussen.
"Ik zei toch nee."Zei zijn stem op dezelfde toon.
De jongens gingen op zijn bed zitten en wreven even lieflijk over zijn rug."Vertel nu eens rustig wat er gebeurd is Niall,je weet toch dat je tegen ons alles kan vertellen?"Zei Liam lief.
Maar er volgde geen enkele reactie."Kom op Niall,je zal je zeker beter voelen en wij zullen je er wel doorheen helpen,vertel het nu maar."Zei Harry ook op een lieve toon.
Toen draaide Niall zich om,ging recht zitten en begon zijn verhaal.

_______________________________________________________
Vonden jullie het goed?
Oh ja, vergeet ook niet te antwoorden op m'n vraag !
Wie is jullie favo?? x
LiamGirl xx

Reageer (3)

  • shannontjeuu

    OMG das kij erg voor niall ik begin bijna te wene xx

    1 decennium geleden
  • TomlinsonL

    Yeah je hebt ne van mn verveling af geholpen!

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Nialler (: Net als jij, vind ik ze allemaal fantastisch! Maar Niall is toch voor mij een 'soft spot'.. Die zie ik wel als mijn vriendje ;)
    Super geschreven! Poor Niall en ik weet niet of het ongepast was, maar bij Harry zijn stukje dat hij zo snel praatte, schoot ik in de lach... ;D(flower)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen