Foto bij Page 94

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • MERTENS14

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    Ik snak naar ibi! En Jacky! En Chloë!

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    Yaw ibi yaw!
    Wel, uhm, Jacky blijkt goed te zingen en krijgt een contact aangeboden. Ibi kan niet met al die aandacht voor zijn meisie om en word jaloers of iets anders.
    Nog een babytje.

    Maar als ze terug naar Nederland gaan, moet het wel PSV zijn, ik kan het gewoon niet voorstellen dat hij in een andere shirt dan PSV speelt.

    Ooh en dan speelt ie daar, dan is de faillissement van PSV officieel -like whut?!!- (haha, we zitten in het gezonde rijtje).

    Jacky krijgt ernstige ongeluk en komt ook in coma terecht.


    als je deze verhaal eindig, doe het dan wel goed. Of ze zijn gelukkig voor ever. Of ze gaan allemaal dood, hehe, ik wil niet dat er iemand zielig overblijft.

    1 decennium geleden
  • xLynnStyles

    Nu gaan ze eindelijk trouwen (of zijn ze dat al, sorry ik ben de draad een beetje kwijt) krijgen ze nog 600 kinderen en gaan ze eindelijk happily ever after leven :) What do u think about it?
    En dan start je een prachtig nieuw verhaal over onze grote vriend Adam Maher :))

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    oh zo lieff :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen