Foto bij Degree 47 - Hayden Miller

Tjaaaaaa....
de laatste tijd is mijn schrijven niet bepaald iets om trots op te zijn.. Waarschijnlijk examenstress...
Een van mijn vrienden zit nu al in haar eerste examen... Ik moet morgen de hele dag (kunstgeschiedenis en Nederlands), dus morele steun kan ik best gebruiken;).
Reacties??? xD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Marquezine

    Succes morgen! ik heb morgen ook nederlands examen ):

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    (H)

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    Succes honay, je kunt het Rowie. Ohja, mijn vader zei: kom niet te vroeg op school, je maakt elkaar alleen maar zenuwachtig als je elkaar nog gaat overhoren. Wel optijd, niet te vroeg (te)
    Hij heeft 3x examen gedaan xD (mavo, havo, vwo)

    1 decennium geleden
  • annae

    Vraag me echt wat er met die foto's is...
    Aah heel veel succes dan maar alvast ben voor t eerst blij dat ik nog twee jaar moet ookal is t een hel nu al dus zet m op niet gaan dromen tijdens je examens en dan komt t vast wel goed want als het gedoemd was te mislukken moet je maar denken ik ben ook telkens over gegaan dus ik moet het en het is mogelijk want er zijn al veel mensen je voorgegaan en hun hebben het ook gehaalt dus jij ook dus mijn strun heb je want ik weet zeker dat t lukt!!

    1 decennium geleden
  • static

    die foto's..
    WAT IS MET DIE FOTO'S?
    je geeft zo'n stille hint dat er iets is met die foto's
    maar nog voor je het ons vertelt stop je gewoon met het hoofdstukje..
    niet lief..

    maar ik zal het je voor deze keer maar vergeven omdat je natuurlijk suuuuuper veel moet leren voor je examens.
    je zit natuurlijk dag en nacht met je neus in de boeken en doet niks anders meer dan allemaal dingen in je hoofd stampen.. minstens 12 uur per dag, acht uur slaap en dan vier uur om de examens te maken en te douchen. tijdens het eten en het reizen zit je natuurlijk ook nog te leren..
    jep dat moet het wel zijn, anders zou je natuurlijk niet zomaar stoppen zonder het ons te vertellen..

    haha heeeeeeeeeeel veel succes met je examens!
    Weet nog wel dat ik er toen ook zo zenuwachtig voor was maar uiteindelijk, achteraf viel het allemaal heeel erg mee.
    kan me er eigenlijk ook stiekem vrij weinig van herinneren want het is alweer zeven jaar geleden.
    like wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut. dat is echt lang. :')
    Nouja. nu ga maar weer snel leren, en schrijf snel nog maar weer een stukje oke?!
    Successsssssssssssssssssssssss!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen