Foto bij Hoofdstuk 7~Niall J. Horan

Haai haai , ik ben echt superblij dat ik opeens 7 (!) abo's heb !!! OMG !! *doet vreugdedansje*
Maar ok,hier is een nieuw stukje :)
Oh ja ! Niet schrikken ! Ik heb m'n naam veranderd omdat ik dus eigenlijk een liamgirl ben maar mijn naam was MissMalik , dus eigenlijk klopte het niet :s lovee x

Niall zat op een roze wolk.Hoe hij daar geraakt was?Daar had hij echt geen idee van,maar hij zat dus op een roze wolk waarop hij iedereen die hij maar wilde in het oog kon houden.Opeens hoorde hij een *plop* en zat Laura naast hem."Wat doe jij hier?"Vroeg Laura.
"Wat doe ik hier?Dat zou ik aan jou moeten vragen!" antwoordde Niall verwonderd. "Maar jongen,wat doe jij hier nog?"Vroeg Laura weer.
Niall keek Laura verbaasd aan.Die vraag had ze toch al gesteld?En sinds wanneer noemde Laura haar 'jongen'?Maar toen de vraag nog een keer herhaald werd had Niall door dat de vraag niet uit Laura's mond kwam.Met een maar kleine knalletjes verdwenen alle mensen rondom hem en verdween ook de wolk.
Niall kon zich nergens meer aan vasthouden en panikeerde.Hij viel naar beneden in een zwart gat en zo viel hij de diepte in.
"Meneer?!Wakker worden!"Hoorde Niall nu duidelijk een vrouwenstem zeggen.En met een geschrokken gezicht werd hij wakker.
Hij wreef nog even de slaap uit zijn ogen en kon daarna alles duidelijk zien.Een vrouw van middelbare leeftijd die duidelijk haar snor eens moest afscheren keek hem aan."Ben jij hier de hele nacht blijven zitten?"Vroeg ze.Niall keek in het rond."Waar ben ik?'Kon hij slaperig uitbrengen.
"Op de luchthaven!Het is 8 uur 's ochtends!" Geschrokken stond Niall op."Wat?Oh,dan moet ik dringend weg!"En met die woorden verdween de verwarde jongen uit het zicht van de vrouw,die zich bedacht dat ze vandaag nog eens ging waxen.

Ondertussen bij Niall thuis.
"Hoe zou Niall het stellen?"Vroeg Louis aan de rest van de jongens.
Ze waren Niall's huis helemaal aan het versieren omdat ze natuurlijk verwachtten dat Laura ja had gezegd.
"Ik weet het niet,hoe zou het eigenlijk komen dat hij nog steeds niet thuis is?"Vroeg Harry verwonderd.
"Komaan Harry,daar moeten we nu toch geen tekeningetje bij maken?Laura zei ja,ze zijn vertrokken naar haar appartement en daar beleefden ze een gezellige nacht."Zei Zayn met een lachje.
"Ja,een wel heel gezellige nacht denk ik."Antwoordde Louis met een overdreven knipoog.
"Kom."Antwoordde Liam snel."Verder versieren voor de gelukkige thuiskomt."
Harry kroop snel de ladder op na Liam's aanwijzingen en hing de slinger op met een paar-laat ons zeggen iets te veel-lagen plakband.
Maar Zayn zag Harry's ladder bewegen en zei nog snel:"Pas op!" maar het was al te laat.Daar hing Harry te bengelen aan de slinger en zo te zien ging die slinger het niet bepaald lang volhouden.De papieren slinger brak in twee stukken en Harry viel met een harde plof op de grond met zijn hoofd tegen de put van de schaar.
"Auw."Zei Harry op een iets rustigere toon dan je zou verwachten na zo'n val.
"Tuurlijk,meneer handig gaat ook eens een slinger ophangen."Zei Louis droogjes,maar al snel kwam er een glimlach op de proppen.
"Kom,ik zal snel een plakker gaan halen,de versiering is nu toch al verpest en Niall zal wel in enkele ogenblikken thuiskomen."Zei Zayn op zakelijke toon.
Na enkele minuten kwam hij terug met een plakker en plakte hem op de plek van de snede,vlak boven Harry's wenkbrauw.
Net toen de rotzooi wat opgeruimd was hoorden ze de sleutel in het sleutelgat duwen en de deur opende zich.
De jongens giechelden wat en Niall kwam de kamer binnengestapt.
"Verassing!"Riepen de jongens in koor.
Niall stond verslagen te kijken naar het hele tafereel en uiteindelijk was Liam de eerste die in actie schoot.
"Proficiat Niall!En?Zijn jullie al een jurk gaan uitkiezen?Of wat hebben jullie de hele nacht gedaan?"Zei Liam met een knipoog.
Liam nam Niall in een omhelzing maar Niall rukte zich al snel los.
"Wat doen jullie hier?Laat me gewoon gerust."Zei Niall met een bedroefde stem en hij liep weg.

________________________________________

LiamGirl xx

Reageer (2)

  • GoldenMember

    goed geschreven ! (:

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Omg Ocharm Niall ;o Natuurlijk konden de jongens dat niet weten maar OMG :O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen