Foto bij Hoofdstuk 27

Na afgelopen nacht heb ik een heel ander gevoel voor Niall.
Nee ik moet mezelf nu niet gaan voor liegen, dit is de waarheid:
Ik ben altijd Paynster geweest, maar na een tijdje begon ik toch een zwak te krijgen voor Niall. Toch wilde ik Paynster blijven, om mijn vriendinnen te bewijzen dat ik een trouwe fan was.
Zo, dat is de waarheid...

"Zullen we gaan schaatsen?" Roept Louis enthousiast.
"Ja!!!" Roepen Harry en Niall meteen.
Zayn houdt wijs zijn mond... Hij heeft vanochtend genoeg over zich heen gekregen.
"Zou je dat leuk vinden?" Vraagt Liam aan mij, hoe lief is dat? Hij vraagt meteen naar mij.
Ik knik en Liam laat Louis weten dat wij met zijn voorstel instemmen.
"Op naar de schaatsbaan dan." Roept Louis heel enthousiast en hij rent als superman naar de uitgang.
"Louis, je hebt een topje aan." Roept Liam.
"Dus." Antwoordt hij brutaal, hij zat net zo goed in zijn rol.
"Dus het vriest daar." Legt Liam uit.
"Waar?"
"OP DE SCHAATSBAAN." Antwoordt Niall soort van boos nog voordat Liam kan antwoorden.
Hij loopt op Louis af en knuffelt hem. Dames en heren: Niall James Horan.
"Dus, zullen wij alvast naar de lift gaan?" Harry komt naast me staan.
Ik knik en samen lopen we richting de lift, Liam volgt ons.
"Dit is heel normaal voor ons, hoor." Legt Harry uit, die waarschijnlijk mijn super sexy reactie zag toen Niall ging knuffelen.
"Hij is en blijft de Irish Snowflake." Voegt Liam toe terwijl hij zich tussen ons perst.
Ik lach en knik. Ik draai me om en zie dat Louis lachend Niall van zich af probeert te krijgen, maar helaas lukt hem dat niet.
*Pling* De lift... We stappen in en drukken op 8, de verdieping waar we moeten zijn. Ik kan nog steeds niet geloven hoe groot dit hotel is.
Aan gekomen op onze mega kamer duik ik meteen de kast in om mijn outfit uit te zoeken, ik moet er natuurlijk wel een beetje leuk uitzien... Aangezien ik niet echt geweldig goed kan schaatsen. Ik kan wel mooi blijven staan en wat snelheid maken, maar echt kunstjes kan ik dan weer niet.
Uiteindelijk heb ik iets warms en stijlvols gevonden en stijl ik mijn haar nog even.... Time to go.
Liam, Harry en ik lopen de gang op als we Louis met Niall in zijn armen tegenkomen.
"Superman is here." Roept Louis meteen.
Niall zegt niks en houdt zich stevig vast.
Liam, Harry en ik lachen, maar lopen daarna naar beneden, waar we alsnog lang kunnen wachten totdat Louis en Niall zich hebben omgekleed.
Niall komt terug in een simpele, misschien iets aan de koude kant, outfit
Louis daarin tegen heeft iets minder simpels gekozen... Zeg maar gerust apart. Zijn outfit is dan wel, zonder twijfel, lekker warm.

"Daniëlle?"
"Perrie?"
"Eleanor?"
"Hi jongens."
"Hey guys."
"Hiiii."
Ik stap een beetje naar achteren om dit moment voor niemand te verpesten.
De jongens omhelzen hun vriendinnen vrolijk. Het is Daniëlle die als eerste naar me toe komt. Ik hoop dat ze niet boos is over dat Lianne gebeuren.
"Hallo." Zegt ze vrolijk.
"Hey, ik ben Anne." Antwoord ik en ik geef haar een hand.
"Daniëlle." Ze lijkt heel aardig.
"Houd je het een beetje uit met de jongens?" Lacht ze.
"Tja, wat zal ik daar eens op antwoorden?" Zeg ik nep-bedenkelijk.
We lachen, gelukkig. Dat gaat al goed.
"Nog even over dat Lianne ding, ik weet niet of je ervan hebt gehoord." Begin ik.
Ik kan het maar beter zelf zeggen... Dan komt het al minder stiekem over. Mocht ze me wantrouwen.
"Ja ik heb erover gehoord, maar ik weet ondertussen dat ik lang niet alles moet geloven."
"Gelukkig, want ik kan je echt beloven dat het niet waar is. Ik was nog een beetje verlegen en het was allemaal onwennig. Liam heeft me daar doorheen geholpen. Je mag wel blij zijn met zo'n vriend."
"Het is al goed hoor. Lief dat je het zo uitlegt." Haar stem klinkt lief en ze legt een hand op mijn schouder.
Ik weet nu al dat wij best een goede match zijn.
Vervolgens komen Perrie en Eleanor even kennis maken, ook zij zijn beide lieve en aardige meisjes.
"Komen jullie mee schaatsten?" Stelt Harry voor.
"Ja duh, waarom denk je dat we hier zijn?" Zegt Eleanor sarcastisch.
"Jullie dachten toch niet dat we helemaal naar LA zijn gevlogen om jullie te zien?" Voegt Perrie toe.
Iedereen lacht.

Heyaa,
Daar gaan we weer... Pww eindelijk voorbij (:
Oh en ik moet nog even mededelen dat Anne bruin haar heeft, GEEN dipdye, zoals in het plaatje.

Nu nog hopen dat ik over mag en dan genieten van de vakantie woohoo... (:
XXX

Reageer (2)

  • Multiply

    Uhuh, Carmen. Charlie is back! Ik heb eindelijk ook mijn pww erop zitten! Dus ik ga ook weer reacties geven, yeah. HOe ging jou pww? Ik spreek je snel!

    ''Hij loopt op Louis af en knuffelt hem. Dames en heren: Niall James Horan.'' GENIALL

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen