Foto bij Hoofdstuk 26

"Neem jij Liam en Harry? Neem ik Zayn." Commandeert Niall me.
Ik knik en sluip zo stil mogelijk naar Harry. Ik merk nu pas dat hij best wel erg snurkt.
Wat ben ik nu blij met het feit dat ik goed kan tekenen.
Nadat ik Harry project deel 1 af heb gerond vraag ik Niall om me de slagroom fles te geven.
"Die is op." Antwoordt hij.
"Niall?"
"Sorry, ik had honger."
Ik lach stilletjes en besluit dan maar verder te gaan met Liam.
"Wow waar heb je die stijltang vandaan en hoe heb je dat zo snel kunnen doen?" Hoor ik Niall achter me vragen. Kennelijk is hij even pols hoogte komen nemen bij Harry.
"Nee dat heb ik getekend." Fluister ik terug.
Ik heb het door middel van het tekenen van schaduwen laten lijken alsof Harry stijl haar heeft.
Ik draai me weer om naar Liam en begin zijn gezicht vol te tekenen.
Zou ik? Ja niemand die het merkt. Snel teken ik klein, net boven zijn kin een hartje. Done.
Niall staat nog steeds Harry's 'stijl' haar te bewonderen.
Snel trek ik hem weg: "Kom zometeen wordt hij wakker."
Niall knikt.
"Klaar voor de finishing project?"
"Zeker weten."
We lopen naar Louis en Niall tovert zijn telefoon tevoorschijn.
Hij start de app op en ik zet de camera op mijn telefoon aan.
"Hij filmt." Fluister ik naar Niall.
Niall knikt en drukt op zijn scherm.
Een snurkend geluid verlaat de boxen van zijn mobiel. Zo lijk het dus alsof Louis keihard snurkt.
"Time for the finishing touch." Fluistert hij een evil lachje staat op zijn gezicht.
"Hahahhaha" lach ik net een beetje te hard.
Niall heeft ook scheet geluiden op zijn mobiel en ook hierbij lijkt het alsof het Louis is.
We filmen nog even en stoppen dan.
"Wat nu?" Vraag ik.
"Kom even mee." Antwoordt hij en hij loopt richting de deur waar het zwembad zich achter bevind.
"Twitter." Zegt Niall droog als hij, net als ik, met zijn voeten in het zwembad water bungelt.
Ik lach en knik.
@NiallOfficial: The Tommo says hi! Or something (: x

Lachend herbekijk ik de tweet... Niall heeft op mijn mobiel ingelogd omdat het filmpje op mijn mobiel staat. Ik kon het maar beter niet tweeten... Directioners zijn er in alle soorten.
"Maar nu denk ik dat ik ook maar ga slapen." Zegt Niall nadat ik mijn mobiel weer in mijn zak heb gestopt.
Hij staat op en wilt weglopen, maar ik trek hem terug, "wacht... Moeten we niet ook iets bij onszelf doen, anders is het nogal opvallend dat wij het waren." Zegt ik.
"O ja..."
Snel teken ik een snor en hij maakt een doorlopende wenkbrauw.
"Welterusten."
"Welterusten."
En weg is Niall.
Nu mag ik het afmaken, ik loop naar Zayn en wissel zijn pantoffels voor pantoffels zonder slagroom.
Rara wie er nu degene is die niets heeft en al het gezeik over zich heen krijgt.
Maar voor nu ga ik ook maar slapen. Het was leuk!

"Godverdomme, wie heeft dit nu weer gedaan?"
"Wow Harry... Die krullen staan je toch beter."
Ik draai me nog half slapend om en die Harry boos tegenover een lachende Liam staan.
"Ik vind het wel sexy."
"Oh shut up Anne."
Ik loop naar de badkamer en doe net alsof ik schrik van mijn doorlopende wenkbrauw. Ik was hem er snel af en voel dan een arm op mijn schouder.
"Well done."
Het is Niall.
Zijn blauwe ogen schitteren en zijn blonde haar zit warrig, maar schattig.
Hij heeft een shirt aan en een lange jogingsbroek.
Ik lach en we bekijken vanaf de badkamer hoe de anderen Zayn de schuld geven.
Niall wast zijn snor af en 'boos' lopen we terug de kamer in.
Die tweet heeft nog geen van de vijf gezien... Gelukkig?


Heyaa,
Toch nog maar even snel een stukje tussendoor.
Morgen een wat minder moeilijke dag proefwerkweek, in het weekend krijg ik het druk.
Maar misschien, heeeeeeel misschien kan ik dan nog een stukje online zetten.
Maar dat ligt ook aan jullie enthousiastme *zeurderdiezeur*
X

Reageer (4)

  • Horibe

    Waarom zijn jou stukjes maar zo kort. I want more!!!!!!!!
    We want more.

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Hahaha!! XLaura

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Da stuk is geniaal! Klach mij kriek! Super pauze tijdens de exemans :) (H)

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Good Luck! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen