Foto bij Hoofdstuk 68

Sorry sorry sorry. Ik heb al twee dagen niks geactiveerd. Sorry sorry sorry.

Ik hoop dat jullie dit stukje leuk vinden!
De Q&A staat onder dit hoofdstukje. Ik moet wel zeggen dat het heel kort is.

Xx,
Storiesxx3

Peter opent de deur van zijn huis en trekt mij mee naar binnen. Eenmaal binnen doen we beide onze jassen uit en hangen die op. Ik trek ook mijn hakken uit, leun dan tegen de muur en bekijk Peter, die bezig is met zijn veters op de trap. Deze avond was zo perfect. Peter en ik hebben gegeten tijdens het concert en we hebben Emeli na het concert nog even gesproken. Peter is zo’n schat hé. Peter bijt op zijn lip omdat hij zijn veter niet los krijgt en ik lach even. “Ja lach maar”zegt hij en probeert zijn veter nog steeds los te maken. Ik loop naar hem toe en hurkt voor hem neer. Ik haal zijn handen weg en maak dan zijn veters los. Peter gaat met zijn handen over mijn nek naar mijn rug. Ik voel mezelf warm worden van zijn aanrakingen en trek dan zijn schoen uit. Ik kijk Peter aan en bijt dan op mijn lip. “Niet op je lip bijten.” “Sorry”zeg ik en glimlach naar hem. Ik sta weer op en loop richting de woonkamer. Voordat ik daarheen kan lopen trekt Peter me aan mijn pols weer terug. Ik kom tegen zijn borst aan en kijk hem glimlachend in zijn ogen aan. “Krijg ik nog een kus van je”vraagt Peter ondeugend. “Ja natuurlijk”zeg ik en druk mijn lippen op de zijne. Ik bijt even op Peter lip voordat ik de mijne van de zijne afhaal. Peter lacht en pakt mijn heupen dan steviger vast. Hij trekt me nog dichter tegen zich aan en drukt mijn lippen dan in mijn hals. Ik laat mijn handen door zijn haren gaan en ik geniet hiervan. Peter gaat langzaam van mijn hals naar mijn wang en stopt uiteindelijk weer op mijn lippen. Zijn handen zitten nu op mijn kont en knijpen daar even in. Ik geef Peter een speels klapje tegen zijn borst en beide lachen we. Peter buigt zich weer naar voren en geeft me een kusje op mijn oor. “Ik verlang naar je Aimee.” Ik kijk hem daarna lachend en bijt weer op mijn lip. “Ik verlang ook naar jou”zeg ik en Peter’s glimlach wordt steeds groter. “Zullen we het dan maar doen”vraagt Peter weer ondeugend. “Ik denk dat het wel een goed moment is ja. Laten we het gewoon doen”zeg ik en druk meteen mijn lippen op de zijne. Ik duw hem tegen de muur aan en maak zijn bloesje los. Peter haalt mijn elastiekje uit mijn haar en ik schud mijn hoofd, zodat mijn haar nu los hangt. Peter gaat mijn zijn vingers door mijn haar en ik trek zijn bloesje uit en gooit die ergens in de hal, waar we staan. Ik bekijk Peter’s borst en knik goedkeurend. “Goed gekeurd”zegt Peter en ik knik. “Altijd.” Peter lacht en ik kijk hem aan terwijl ik op mijn lip bijt. Ik geef Peter dan een aantal kusjes op zijn borst en ik bijt dan even in één van zijn tepels. Er komt een kreun uit Peter’s mond en ik lach even. “Oh, die ga je terug krijgen.” Peter pakt mijn vast en draait ons om. Peter trekt in één beweging mijn jurkje uit en tilt me op. Ik sla mijn benen rond zijn middel en druk dan mijn lippen weer op die van Peter. Onze tongen spelen met elkaar en ik voel een rilling over mijn lichaam lopen. Peter’s handen gaan onder mijn kont en hij tilt me dan op. We gaan door de woonkamer heen, de trap op naar de slaapkamer. Als we in de slaapkamer komen, legt Peter me voorzichtig op bed neer en gaat met zijn knieën aan elk één kant van mijn lichaam zitten. Hij leunt over mij heen en zoent me weer. Mijn handen, die in zijn hals zitten, gaan over zijn borst heen naar zijn broek. Ik maak zijn knoop los en trek dan zijn broek naar beneden. Peter laat mijn lippen los om zijn broek uit te trekken en zoent me daarna weer. Zijn handen glijden over mijn lichaam en hij drukt zijn heupen tegen de mijne aan. Ik voel zijn vriend tegen mijn been aan en ik lach even. Ik draai ons om, zodat ik bovenop zit en geef Peter dan een aantal kusjes op zijn borst. Ik ga langzaam naar zijn hals en zuig daar op zijn huid. Ik bijt er ook in en weer komt er een kreun uit Peter’s mond. Peters handen glijden naar mijn rug en klikken mijn bh los. Peter heeft hem snel uitgedaan en gooit het ergens in de kamer. Zijn grote handen pakken mijn borsten vast en knijpen daar in. Nu ben ik degene die kreunt. Ik ga rechtop zitten en kijk Peter aan. Hij heeft mijn borsten nog steeds vast en hij glimlacht. “Goed gekeurd?” “Altijd”zegt hij lachend en ik leun weer over Peter heen. Peter draait ons weer om en hij drukt zijn lippen op mijn tepels. Hij bijt in mijn tepels, net zoals ik net deed. Ik kreun weer en zet mijn nagels in Peter’s rug. Peter bromt even en ik zet mijn nagels nog dieper in zijn rug. Peter gaat met zijn handen naar beneden en streelt mijn bekken. Hij trekt mijn slipje met gemak uit en gooit die ook ergens in de kamer. “Ach lieverd, je bent al aardig nat”plaagt Peter mij. “Ach, houd je kop.” Ik bijt op mijn lip en mijn handen glijden naar Peter’s boxer. Ik wrijf er plagend over en Peter kreunt weer. Peter drukt zijn lippen in mijn nek en zuigt dan aan mijn huid. Ik lach even en trek dan zijn boxer uit. Zijn vriend is al aardig groot en ik pak hem vast. Ik geef zachte trekjes aan zijn vriend en Peter gooit zijn hoofd in zijn nek en kreunt luid. Ik ga steeds sneller en voel dan alle spieren in Peter’s lichaam aanspannen. Ik stop snel met trekken en laat zijn vriend los voordat Peter klaar kan komen. “Hé”zegt Peter verontwaardig. “Niet plagen”zegt hij. “Oh jawel.” “Oké”zegt Peter ondeugend en gaat dan naar beneden. Hij likt tussen mijn borsten en gaat dan nog verder naar beneden. Hij gaat met zijn vingers langs mijn bekken en likt daar ook. Er klinkt weer een kreun uit mijn mond en ik hoor Peter lachen. Dan voel ik plots twee vinger bij mij naar binnen komen en kreun dan hard. Peter beweegt zijn vinger in en uit mij en ik word gek.“Peter”schreeuw ik bijna en hoor Peter weer lachen. Mijn spieren spannen aan en voordat ik klaar kan komen, haalt Peter zijn vingers uit mij. “Oké ik stop al met plagen”zeg ik en Peter komt weer naar boven. Hij drukt zijn lippen op de mijne en pakt ondertussen een condoom. Hij doet hem om en kijkt me dan vragend aan. Ik trek Peter’s hoofd dichter naar me toe, zodat mijn mond naast zijn oor zit. “Ga je gang lieverd. Laat mij je naam keihard schreeuwen.” Ik bijt op Peter’s oorlel en ik hoor Peter dan weer grinniken. Hij duwt mijn benen uit elkaar, pakt mijn heupen vast en komt met een keiharde stoot in mij. Ik kreun luid en zet mijn nagels weer in Peter’s rug. Peter kreunt ook en ik lik over zijn sleutelbeen. Peter stoot rustig en zacht in mij, wat voor mij alleen maar kan betekenen dat dit puur liefde is. Ik houd van deze jongen en niemand zou dat ooit van me afpakken. Nooit. “Peter, harder.” “Oké”zegt Peter en voert dan het tempo op. Je weet nu waarschijnlijk wel wat wij de hele nacht gaan doen.



Q&A 3:

girlicious:
Charlie:
Waar ben je mee bezig? of nog beter: wat ben je van plan? je bent verloofd met Esther maar gaat ondertussen wel vreemd met je ex, die al een vriendje heeft..?
Ja, wat moet ik hier op zeggen. Ik ben niet echt iets van plan. Ik vond gewoon dat Aimee moest weten, wat ik voor haar voel. Ik weet dat ik verloofd ben met Esther en ik houd heel veel van haar, maar ik heb ook gevoelens voor Aimee. Dat Aimee een vriendje heeft, weet ik ook. Ik hoop dat ze kiest voor degene die haar gelukkig maakt.

Ik:
Waarom laat je me elke keer zo opfokken over charlie, en laat je hem alle momenten verpesten?
Sorry! Ik wil je echt niet elke keer opfokken, echt sorry. Ik moet alleen Charlie af en toe dingen laten doen zodat mijn verhaal afloopt zodat ik wil dat het afloopt. Sorry als ik je de volgende keer weer opfok.

Beans;
Ik:
Zijn al je personages op iemand gebaseerd of alleen Ilja?
Ik denk dat al mijn personages op iemand gebaseerd zijn. Ik gebruik vaak kenmerken van mensen voor personages in mijn verhaal. Ik had alleen niet gedacht dat Ilja zoveel op een vriendin van mij zou lijken. Ik kan wel zeggen er geen één personage in mijn verhaal zit die op mijn lijkt. Dat denk ik tenminste :$.

Reageer (2)

  • hopingfxck

    Fijn dat je weer schrijft! Ik mistte je verhaal wel :(
    Volgende Q&A ga ik meedoen, belooft.
    Dit hoofdstukje was echt goed :$ :p
    Snel verder (A)

    1 decennium geleden
  • Girlicious

    geeft niks hoor, lieffie, als je me opfokt betekent het alleen maar dat je zo goed schrijft dat ik helemaal in het verhaal zit.
    net als nu, how i wish i was aimee that night :$
    echt te schattig dit stukje, echt zij zijn echt meant to be!!
    snel verder (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen