Foto bij Eighteen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • LStyles212

    omg nee! ze mag echt niet doodgaan!
    ik vind dit zo zielig, en dit stukje maakt me echt aan t huilen.
    heb echt respect voor je, omdat je over zo'n gevoelig en belangrijk onderwerp schrijft!
    dit is echt zo mooi geschreven!
    #prachtig!

    1 decennium geleden
  • Bethel

    Oh god.... you made me cry...
    Toen ik zag dat je weer had geschreven, want het zou een grappig hoofdstuk worden. Dat is dit niet, dit is heel verdrietig, maar je hebt het zo mooi geschreven! Die gevoelens zijn echt en het raakt me.
    Ik hoop echt dat Daniel nu komt, dat hij spijt heeft en haar elke dag komt opzoeken. Hij is natuurlijk ook degene die haar het beste kent. Dit mag zo niet eindigen. Please snel verder! Xx

    1 decennium geleden
  • susanpayne

    Weet je uberhaupt wel dat je me met dit hoofdstuk aan het huilen hebt gebracht?
    Ik voel zoveel medelijden en spijt voor Allison..
    Je schrijft die emoties zo goed over en dit doet me letterlijk en figuurlijk echt wat.
    Hoe kan iedereen die eerst zoveel om haar gaf haar achterlaten?
    Haar ouders, haar oude vrienden, Daniel, Harry en nu komt Emily ook niet naar haar toe (wat ik Emily misschien nog wel het minst kwalijk kan nemen aangezien ze waarschijnlijk weinig van Allison haar situatie af wist, maar toch..)
    Ik neem het Daniel ook echt kwalijk. Waarom komt hij na al de hulp en vriendschap die Allison hem bood, niet opdagen?
    Alsjeblieft snel verder, je beloofde dat hoofdstuk 20 een goede zou zijn, dus ik ben benieuwd!
    Heel veel liefs van mij, Susan xx

    1 decennium geleden
  • CasillasLOVE

    OMGGG neen ;o ze gaat toch niet dood he??!
    Neenee dat mag niet!
    Harry moet snel komen, en dan komt aaaaaaalles weer goed ;D
    Snel verder x

    1 decennium geleden
  • CurllMonster

    Wow...
    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen