Foto bij Love 35.

8 maanden geleden ben ik plots gestopt met het schrijven van dit verhaal...
Vandaag vroeg 1 van mijn vriendinnen of ik niet verder kon schrijven, dat heb ik dan met alle plezier gedaan.
Mijn stijl van schrijven is wel wat veranderd op die 8 maanden tijd... Dus ik hoop dat jullie het toch nog steeds goed zullen vinden!

Btw, als jullie het liedje willen beluisteren hier is de link! https://www.youtube.com/watch?v=jXSuyf6MeD4 (One Step Closer - Shane Harper)

Charlien P.O.V.

Ik had wel zien in dit etentje, maar toch had ik een feestje verwacht. Je weet wel zo een feestje waar iedereen zich amuseert en danst tot midden in de nacht. Achja dit zou ook wel leuk worden. We reden met 2 auto's op, Louis reed met Elise's auto waar ik, Josche, Maite en Harry in zaten. Laura reed met haar eigen auto en daar zaten dan Niall, Zayn, Liam en Bo. In de auto werd er volop gefluisterd waar ik niets van verstond dus besloot ik maar wat naar buiten te kijken en mijn gedachten te verzetten, binnen een paar dagen vertrokken de jongens weer dus eigenlijk zou dit waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik Louis zou zien. Achja we zullen er het beste van maken! 'We zijn er!' riep Louis nogal blij. Ik stapte uit en Louis deed zijn handen voor mij ogen. 'Wat krijgen we nu?!' vroeg ik met wat angst. 'Rustig maar.', zei Josche 'Het gaat geweldig worden.' 'Vertrouw mij maar', zei Louis, 'Ik leid je wel voorzichtig naar binnen.' iets in mij zei wel dat ik hem kon en ging vertrouwen, eigenlijk deed ik dat al ook al dacht ik de afgelopen dagen dat Josche en Louis iets samen hadden maar dat had ik uit mijn hoofd gezet na die geweldige kus! Opeens hoorde ik Niall zijn stem 'Ik hoop wel dat er genoeg eten is!' zei hij gevolgde door het gegichel van Laura. 'Ben je klaar?' fluisterde Louis in mijn hoor, er ging even een rilling door mij heen. Hij liet zijn handen zaken en ik zag mijn familie, vrienden, klasgenoten,... voor mij staan. 'Dit meen je niet?!' zei ik verschrokken. 'Wie heeft hier voor gezorgd?' vroeg ik zo blij als ik kon, Bo knikte naar Louis. Ik draaide mij om 'Louis je bent echt geweldig!' zei ik terwijl ik hem om de nek vloog van blijheid 'Dat is graag gedaan.' zei hij met een glimlach. 'En nu feesten!' zei Zayn, iedereen begon even te lachen. Hij had gelijk we waren allemaal samen en dit zou een geweldige avond worden even geweldig als die avond in Londen toen we ze voor het eerst zagen. Al gauw stond iedereen te dansen, dit was echt geweldig! 'Zal ik even een foto van jullie nemen?' vroeg Laura, ik knikte. Louis en ik ging maar alle te graag samen op de foto, hij had dit allemaal voor mij waargemaakt. '3, 2, 1, smile!' riep Laura terwijl Niall achter haar stond met zijn handen op haar heupen. 'Hele mooie foto!' zei hij, Laura vroeg of ze hem op twitter mocht zeggen en dat mocht ze natuurlijk van mij 'She's finally 18 @CharlienSimpson and @Louis_Tomlinson!'. Ik had aan mijn mama gevraagd of ze nog een foto wou maken van onze alle 10 want deze avond wou ik absoluut niet vergeten! Dat deed ze maar alle te graag. 'En nu komt je verrassing!' zei Bo, ze liep naar voor waar een podium stond en klom er met wat hulp van Liam op. Ze had namelijk al wat gedronken maar ze was niet zat gewoon aangeschoten. 'En nu de grootste verrassing van allemaal hou je maar vast Charlien! Hier is de enige echt Louis Tomlinson!' riep ze zo hard ze kon. Louis klom op het podium en zei: 'Lieve Charlien gelukkige 18de verjaardag en dit liedje is voor jou, ik meen elke woord van wat ik zeg!'
'I'd climb the highest mountain,
And I'd sail across the sea,
Baby for you I'd do anything
I'd fly up to the moon,
I'd paint your gray skies a beautiful blue
Just to get one step closer to you

I will write you a million love songs,
Just to hear you sing,
Baby, for you I'd do anything

I'd fight superman just to hold your hand,
I have to get one step closer to you
And now your in my arms I knew it from the start
That I'd never break your heart
If this ain't love then nothing else is I'd do anything for just one kiss'

Ik had de tranen in mijn ogen tijdens het liedje, het was mijn lievelingsliedje en het was gewoon geweldig maar wat ik niet snapte was dat het liedje alleen maar over liefde ging. Zou hij echt alles menen wat hij er in zei? Ik zou hem alles vragen zodra hij van het podium kwam.
Na het liedje kwam hij op mij afgelopen, natuurlijk vloog ik weer rond zijn nek. 'Het was echt zo mooi, dankjewel! Dit was het mooiste cadeau ooit!' zei ik met nog steeds tranen in mijn ogen. Hij bleef recht in mijn ogen staren en leunde naar mij toe om mij te kussen, ik liet hem begaan waarom ook niet. Ik heb wel gevoelens voor hem, dus van het een van het ander kwam er een kus. Een heel gepassioneerde kus, misschien ook wel wat door de drank maar dan nog het was geweldig!
Rond 4uur was mijn feestje afgelopen, we gingen terug naar Laura haar huis. 'Allemaal stil zijn anders dan vliegen we terug buiten!' zei ze stil maar je zag dat ze het meende. We liepen allemaal de trappen op naar haar kamer en Maïte liep als laatste en natuurlijk viel ze van de trappen, zij was degene die het meeste had gedronken, Harry ging haar helpen en draag haar naar Laura's kamer. 'We zullen maar slapen.' zei Zayn, Josche was de enige die knikte de andere waren wat afgeleid maar deden uiteindelijk toch allemaal hun pyjama's aan. 'Zeg hoe gaan we nu eigenlijk slapen?' vroeg Liam 'Wel ik stel voor dat Niall en Laura in Laura's bed slapen wat ze waarschijnlijk niet erg zullen vinden en wij allemaal de matrassen langs elkaar leggen.' Laura lachte even en zei dat ze dat helemaal niet erg vonden, zij en Niall waren ook de eerste die in bed lagen. Laura lag heel knus in Niall's armen en Bo had daar natuurlijk een foto van genomen alle kansen werden hier benut om foto's van elkaar te nemen. De rest ging op zijn/haar matras liggen en sliep nogal snel, behalve Louis en ik. Ik kroop zo dicht als ik kon tegen Louis aan en ging met mijn hoofd op zijn borstkas liggen 'Dankje voor alles wat je gedaan hebt voor mij vandaag!' fluisterde ik 'Dat is heel erg graag gedaan.' zei hij 'Je weet toch dat ik van je hou hé?' zei ik 'Tuurlijk en ik van jou!' 'Ik ga toch nog eens goed nadenken over dat voorstel van jou om mee op tour te gaan, ik zou je zo lang toch niet kunnen missen!' zei ik, Louis zei niets terug maar streelde met zijn hand door mijn haar. Zo wist ik wel dat hij het geweldig zou vinden als ik toch mee zou gaan 'Slaapwel love.' zei hij 'Slaapwel.' fluisterde ik en viel in een diepe slaap dromend over deze geweldige dag!

Reageer (1)

  • Bproductions

    OMG! Zo mooi! Snel verder! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen