Foto bij Hoofdstuk 67

Hallotjes!

Ik heb besloten om de Q&A bij het volgende hoofdstukje te doen.
Dus jullie kunnen nog vragen stellen.

Sorry, als het Engels niet goed is. Ik ben niet zo goed in Engels.
Hoop dat jullie dit stukje leuk vinden.

Xx,
Storiesxx3

“Kom”zegt Peter en hij trekt me het concertgebouw binnen. “Peet, moet je werken?” Peter schiet in de lach en stopt met lopen. “Nee joh. Ik zei toch dat ik een verrassing voor je had, dan ga ik niet werken.” “Ja maar…” “Aim, je ziet het zo.” Peter drukt een kusje op mijn wang en trekt me dan weer mee. “Peet niet zo snel. Ik heb hakken aan.” “Oh ja. Dan til ik je wel op.” Voordat ik in protest kan gaan heeft Peter me al opgetild. Ik sla mijn arm rond zijn schouder zodat ik zeker weet dat ik niet val. We lopen een paar gangen door en komen dan voor een deur te staan. “We zijn er”zegt Peter en zet me weer op de grond. Ik kijk om me heen en voel dan Peter’s arm om me heen. Peter klopt op de deur en even later wordt die open gedaan. Er verschijnt een jong in de deuropening die ik herken als Lex. “Hé Peter. En Aimee, natuurlijk. Kom binnen.” Peter duwt me zachtjes de kamer in en dan worden mijn ogen groot. De vrouw die in de stoel zit, draait zich om en staat dan op om naar mij te kunnen lopen. “Hello, I’m Emeli and you are”zegt de vrouw voor me en steekt haar hand uit. “I’m Aimee”zeg ik verbaast en schud haar hand. OMG! Ik schud nu dus gewoon de hand van Emeli Sande. AH! Ik glimlach breed en Peter komt naast me staan. Hij slaat zijn arm rond mijn middel en geeft Emeli dan ook een hand. “Hé Peter”zegt ze enthousiast. “Kennen jullie elkaar”vraag ik. “Uhm… Ja. Ik heb haar vanochtend al ontmoet. Ze geeft zo een concert en wij gaan daar naar kijken.” Mijn glimlach wordt nog breder en ik sla mijn armen rond Peter’s nek. Ik druk mijn lippen op de zijne en Peter zoent me dan terug. Zijn armen slaat hij rond mijn middel en hij trekt me tegen zich aan. “Awh”hoor ik naast me kijk dan op. “Awh. You’re so cute together” zegt Emeli terwijl ze haar handen op haar wangen heeft zitten. Ik bloos en Peter trekt me dichter tegen zich aan. “Awh”zegt ze weer en Peter en ik lachen. “I have to go but I see you guys later.” “Oké”zeg ik en Emeli geeft me een knuffel. “You’re boyfriend is really nice”fluistert ze in mijn oor en ik knik. “I know.” Emeli laat me los en kijkt me aan. “Don’t let him go.” “I won’t.” Ze lacht nog even naar me en loopt dan weg. Ik draai me om naar Peter en hij staat met Lex te praten. Ik loop naar hem toe. “Peet, je bent geweldig”zeg ik en geef hem dan een zoen. “Ik weet het. Ik ben altijd geweldig.” Ik kijk Lex aan en we schieten beide in de lach. “Waarom lachen jullie nou?” “Omdat je grappig bent”zeg Lex en Peter schiet dan ook in de lach. Alle drie lachen we even en dan stoppen we. “Ik moet gaan. Ik zie jullie zo nog wel”zegt Lex. Hij zegt nog even gedag en loopt dan weg. Ik kijk Peter aan en sla mijn armen rond zijn nek. Hij legt zijn handen op mijn heupen en trekt me tegen zich aan. “Dank je wel voor alles.” “Alsjeblieft. Ik doe alles voor mijn meisje.” Ik lach en geef hem dan een korte zoen. Peter laat me los en pakt mijn hand vast. “Kom”zegt hij en hij trekt me weer mee. “Peet, wat gaan we doen?” “Ik ben nog niet klaar met mijn verrassing.” “Wat”zeg ik verbaast maar ik krijg geen antwoord meer van Peter. Hij trekt me een paar trappen op en opent dan een deur. Ik hoor muziek en gegil. We lopen het balkon op en ik zie een tafel die heel mooi gedekt is. Ik loop langzaam naar de tafel en ga er even met mijn hand overheen. Ik kan dit dus echt niet geloven. “Moet je zien”zegt Peter, die al bij de rand van het balkon staat. Hij steekt zijn hand uit en ik pakt die vast. Ik ga ook bij de rand staan en zie dan het podium waar Emeli al staat te zingen. OMG! Peter heeft een etentje voor me geregeld tijdens een concert op een balkon. Dat is zo gaaf. “Blijf staan”fluistert Peter in mijn oor en slaat dan zijn arm rond mijn middel. Ik voel het stukje balkon waar wij op staan, bewegen en ik kijk Peter aan. Wat is dit? “Wat gebeurt er”vraag ik verbaast. “Je ziet het zo. Blijf rustig en houd me vast.” Ik pak Peter vast aan zijn blazer en de begint het stukje balkon meer te bewegen. Ik zie de tafel verder van ons afstaan dan dat het daarnet stond. Ik kijk naar de vloer en zie dan dat wij bewegen. Ik kijk omhoog en zie dan vier kabels. Dan kijk ik omlaag en zie dan duizenden mensen staan. Het stukje waar we op staan gaat over de mensen heen en ik kijk lachend om me heen. Emeli zwaait naar ons en wij zwaaien terug. We hangen nu precies in het midden van het concertgebouw en ik kijk mijn ogen uit. “People, can I get some noise for the cutest couple I've ever seen” zegt Emeli en ik kijk haar lachend aan. Er klinkt veel gegil en geklap van alle mensen die er staan en mijn glimlach wordt steeds groter. “Peter and Aimee. This song is for you, guys”zegt Emeli. Ze knipoogt nog even naar ons en begint dan te zingen. Ik ken het liedje en kijk Peter dan aan. “Ik heb dit nummer voor je uitgekozen.” “Het is een geweldig nummer.” “Ja dat klopt.” “Waar heb ik dit allemaal aan te danken”vraag ik en kijk Peter recht in zijn ogen aan. “Ik wil je laten zien hoeveel ik van je houd.” Ik voel de tranen achter mijn ogen prikken, maar ik probeer ze weg te knipperen. Ik wil nu niet huilen maar toch gebeurd dat. Er rolt een traan naar beneden terwijl ik glimlach. “Ik houd van je Aimee”zegt Peter en hij veegt dan mijn traan weg. “Ik houd ook van jou. Ik houd heel veel van je. Ik kan niet meer zonder je”zeg ik met een grote glimlach. “Dat is mooi, want ik kan ook niet meer zonder jou.” Peter pakt mijn gezicht vast en drukt zijn lippen dan op de mijne. We zoenen inniger en ik geniet ervan. Er klinkt weer een hoop gegil en gefluit en ik moet even lachen tijdens onze zoen. Emeli hoor ik op de achtergrond nog steeds zingen. Ik leg mijn handen om Peter’s borst en we blijven zoenen. Ik houd zoveel van deze jongen, dat is niet normaal meer.

Reageer (3)

  • xSmallx

    aawh dat is zooo lief!!!!
    Peter en Aimee zijn echt cute samen! (H)

    1 decennium geleden
  • Girlicious

    precies wat xMaatje zegt ;)
    echt hun horen gewoon echt bij elkaar!!!!
    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • hopingfxck

    Ah, Peter is echt super lief! Ik wil ook zo'n lief vriendje :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen