Foto bij Degree 42 - Hayden Miller

Fijdg[aigadg[
t lukte me niet echt met schrijven....
Best jammer want ik denk dat dit best een goed hoofdstuk had kunnen worden.. Genoeg heavy shit om iets moois van te maken.. Maarja, das dus gruwelijk mislukt...

Daarnaast moet ik ook waarschuwen.. Volgende week beginnen de examens.. Ik heb geprobeerd om jullie daar zo min mogelijk de dupe van te laten worden, maar ik kan steeds minder schrijven... Voor iedereen die ook examens heeft: succes!!!!!! Al schrijf ik heus nog wel voordat de examens beginnen hoor ;). En voor de rest: aww poor you.. zo op school...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • 15xCupcake

    ahw, zooo mooi. Je blijft fantastisch schrijven! x

    1 decennium geleden
  • Puellae

    Moooi!!

    1 decennium geleden
  • annae

    Zo fijn dat ze t beseft
    (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • static

    En toen waren de rollen omgedraaid..
    Nu gaat Harry Hayden officieel helpen ipv andersom.
    Het is echt wel een mooi stukje geworden hoor!
    Ik vraag me alleen af waarom die barbie vriendin van Harry zich nooit af vraagt waar hij is. Waarom hebben die twee nog een relatie als ze toch nooit bij elkaar zijn en Harry Hayden en barbie die andere barbie belangrijker vinden?

    Succes met e examens!
    Ik zal aan je denken terwijl ik 'geniet' van mijn vakantie voor onbepaalde tijd..
    oke, oke, die was gemeen maar ik moest je even terug pakken nadat jij een beetje gemeen deed tegen de nog gewoon naar school gaande lezers.. Sorry maar ik neem m niet terug haha

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen