Foto bij Hoofdstuk 21

Ik? Ik? IK? Wat bedoelde Niall?
"Komen jullie? We moeten gaan." Roept Harry geïrriteerd.
"Ja ja." Antwoord Liam.
Harry knikt ongelovig en laat de deur weer dichtvallen.
"Waarom staan Zayn Louis en Harry eigenlijk op de gang?" Vraag ik aan Liam die op zijn mobiel bezig is.
"O, oud gewende. Als je klaar bent op de gang wachten." Legt hij uit en hij gaat weer verder.
We wachten op Niall die nog in de badkamer is.
"Sorry, ik moet nog even naar de wc." Louis komt met zijn handen voor zijn kruis naar binnen en loopt naar de wc.
"Weet jij trouwens wat we gaan eten?" Vraagt Liam.
"Nope... Niall mocht vanavond kiezen toch?" Antwoord en vraag ik.
Liam knikt, kennelijk is zijn mobiel nu interessanter.
BAM!
"Ja tuurlijk, loop er maar tegenop joh."
"Hahahahahahha"
Liam en ik draaien ons om.
Louis en Niall staan krom van het lachen.
"Wow, wat is er hier aan de hand?" Vraagt Harry bezorgd als hij de kamer weer binnenkomt. Maar zodra hij Niall en Louis ziet lachen glimlacht hij ook. Hij kijkt mij en Liam even aan en wij trekken beide onze schouders op.
We laten de jongens even bijkomen en vragen dan wat er precies gebeurde.
"O niks, ik wilde gewoon even keihard lachen." Antwoord Niall stomweg, maar duidelijk sarcastisch.
"Ja, nou kijk. Niall hier." Begint Louis en hij slaat een arm om Niall heen. "Niall die heeft een stiekeme aantrekkingskracht voor deuren. Ook wel bekend als Deursexualiteit... Helaas had hij nu een helder moment en besloot erop af te gaan alleen bleek de deur iets dichter bij te zijn dan verwacht."
Niall doet flink z'n best om zijn lach in te houden en knikt dan serieus.
Liam, Harry en ik lachen, maar lang hebben we niet de tijd want Niall heeft honger, voor de verandering.

"Niall, waar gaan we nu heen?" Vraagt Zayn nu.
Weer geen antwoord.
Liam, Harry en Louis hebben ook al geprobeerd, maar ook zij krijgen niks uit hem.
Niall beent nu al 10 minuten stevig door, richting het centrum van LA.
Wow... LA, dit is echt een uitgekomen droom. Hoe vaker ik het zegt hoe geweldiger het wordt.
"Niihiaall." Zeurt Harry die zich moeite moet doen om Niall bij te houden.
Wederom geen antwoord.
Louis wilt ook iets zeggen maar loopt niet snel genoeg. Hij probeert door te trekken en hem bij te lopen, serieus, wat een genie! Wat dacht hij van harder praten?
"Niall, kun je dan misschien wel iets langzamer lopen." Probeert Liam, die Louis' actie ook ziet.
Eindelijk dringt er iets tot hem door en hij mindert vaart. Misschien iets te veel want Louis loopt in zijn stevig tempo keihard tegen hem aan. WAT HEBBEN DIE TWEE VANDAAG?
"Aw... Sukkel." Roept Louis geschrokken.
"Hahahaha."
Niall's lach is zo aanstekelijk!
"En mijn vriend Louis hier." Begint Niall hetzelfde als Louis vanmiddag deed. En hij slaat ook een arm om hem heen.
"Louis heeft een aantrekkingskracht voor Niallers. Ook wel bekend als Niallersexualiteit...."
Niall wil nog verder gaan maar Louis slaat een hand voor zijn mond.
Iedereen begint nog harder als Louis beschaamd zijn hand terug trekt en blijkt dat Niall eraan likte.
Wat een idioten, de 5 beste idioten op de wereld!
Zou er ook een Liamsexualiteit bestaan?

Heey,
Welke seksualiteit zouden jullie kiezen?

Ik moet trouwens alvast even iets aankondigen,
Ik heb namelijk al vooruit geschreven, maar nu is het zo dat ik een stukje ben vergeten, namelijk een hoofdstuk tussen hoofdstuk 22 en 23 in,
Nu is het zo dat ik die heb geschreven en ertussen geplakt en in grote lijnen gaat het over Liam en Dani die uit elkaar gaan, maar later in het verhaal zullen jullie lezen dat ze gewoon nog bijelkaar zijn.
Ik heb het zo goed mogelijk geprobeerd te verbeteren... Maar echt mooi overlopend wordt het waarschijnlijk niet.
Vandaar dat ik het alvast zeg, I hope you'll understand!
X

Reageer (6)

  • LauraAime1D

    ONEDIRECTIONSEXUALItEIT!!!

    XLaura

    1 decennium geleden
  • Horibe

    Oke deaursexualiteit, niallersexualiteit,liamsexualiteit wat komt er nog meer? harryzwiependep*n*ssexualiteit? Haha lol xD

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    haha zalig hoofdstuk en das nie erg, je mocht van mij zelfs danielle en liam nog samengelaten hebben (voor mij zijn ze nog steeds samen omdak et nog nie officieel bevestigd gelezen eb)

    1 decennium geleden
  • FabriziaNaomi

    Hahahaha oke, ik lees het dus weer opnieuw en omg hahaha LOL

    1 decennium geleden
  • WhiteWalls

    Taartsexualiteit

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen