Foto bij 013 - Cheeky smile

'Thank you London! You were amazing! Thanks for having us and we see you soon!' Dit zou het moment wel zijn dat de jongens van het podium af gaan. Het gegil nam in sterkte af maar de piep in mijn oren bleef. 'Dames mag ik jullie vragen om de zaal te verlaten' We werden door iemand van de secutery de zaal uit gezet. 'Waar gaan jullie heen?' 'Kent u deze meiden meneer?' 'Ja ik heb ze uitgenodigd! Ze gaan mee backstage!' 'Oke! Sorry voor het misverstand!' 'Harry! Je was echt geweldig!' Ik gaf hem een knuffel. 'Ik ben blij dat je het leuk vond! Gaan jullie mee?' Hij pakte mijn hand en nam me mee. 'Skye! Hey! Hoe vond je het?' 'Hey Louis! Het was echt vet!' 'Thanks! Mai en Janey! Wat vonden jullie er van?' 'Echt vet!' Ik kreeg een knuffel van Niall en Louis. 'Skye? Dit zijn Zayn en Liam de andere 2 bandleden!' Zei Harry en ik werd netjes voor gesteld aan beiden jongens.

We zaten al een tijdje met elkaar te praten en toen kwam er een vraag bij me op. 'Jongens? Ik zit hier nu wel met jullie te praten en zo, en jullie kunnen allemaal zien hoe ik er uit zie, maar ik heb geen idee hoe jullie er uit zien! Kunnen jullie het voor me beschrijven?' 'Tuurlijk! Zullen met Zayn beginnen?' Ik knikte en Harry begon te beschrijven. 'Zayn heeft zwart haar wat in een kuif staat. Hij heeft bruine ogen en is licht getint. Hij is de misterieuse jongen van de groep. Dan Liam, Hij heeft bruine ogen en licht bruin haar wat in een klein kuifje staat. Hij is heel gespierd en hij wordt altijd als de vader van de groep gezien. Louis is de grappen maker en heeft bruin haar. Blauwe ogen en is vol van energie. En niall, Onze ier! Hij heeft blond haar maar dat is geverft. Blauwe ogen en een prachtige lach' 'En dan Harry zelf! Hij heeft bruin krullend haar, een cheeky smile en hij heeft groene ogen' Ik hoorde in Louis' stem veel vruegde al hij over Harry vertelde.
'Jullie knikte als prachtige jongens!' 'En jij bent een prachtig meid!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen