Foto bij Dankwoord

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (89)

  • LeLouisx3

    Gisterenavond lees ik hoofdstuk 188 en in de spoiler staat er dat het een van de laatste hoofdstuk wordt van de story. Ik dacht helemaal van ja Louis zal naar die bruiloft gaan en opstaan om Juliet terug te winnen. Aaron zal doorhebben dat Juliet nog steeds van Louis houdt en haar laten gaan, gewoon uit liefde voor Juliet omdat hij wil dat ze gelukkig is.
    Een beetje zoals in dat liedje van Taylor Swift.

    I am not the kind of boy who should be rudely barging in on a white veil occasion
    But you are not the kind of girl who should be marrying the wrong boy
    I sneak in and see your friends and his snotty little family all dressed in pastel
    ...
    I lose myself in a daydream where I stand and say
    Don’t say "Yes", run away now I’ll meet you when you’re out of the church at the back door
    Don’t wait or say a single vow you need to hear me out and they said, "Speak now"
    But I know you wish it was me, don’t you?
    Don’t say "Yes", run away now,
    ...
    I hear the preacher say, "Speak now or forever hold your peace"
    There’s the silence, there’s my last chance.
    I stand up with shaky hands, all eyes on me.
    Horrified looks from everyone in the room but I’m only looking at you.
    Speak now


    Gisterenavond was ik dan aan het wachten op het nieuw hoofdstukje, maar helaas viel ik in slaap. Dan kom ik aan op school en het eerste wat mijn vriendin tegen mij zegt is: "Zeven uur geleden werd Lust or love bijgewerkt met een nieuw hoofdstuk." Ik had echt zin om mij in de toiletten op te sluiten en dat hoofdstuk te lezen op mijn gsm. Helaas ging de bel en misschien is het maar best dat ik het niet gelezen heb op school of ik zou daar gehuild hebben en leg dan maar eens uit dat het gewoon om een verhaal is...
    Toen ik dit verhaal voor het eerst in de top stond, lag ik in mijn bed en ik kon echt niet slapen. Het moet echt helemaal in het begin geweest zijn want je was nog bezig aan Lust. Elke dag wachtte ik geduldig op een nieuw hoofdstukje en ja, ik geef het toe, ik heb vele nachten geweigerd om voor twaalf uur te gaan slapen gewoon om een nieuw hoofdstukje te kunnen lezen. Daarna heb ik ook je andere stories: On a Wednesday in a cafe ~ Liam Payne, Amsterdam girl || Niall Horan ||, Busted || One Direction gelezen. Ik zal zelfs meer zeggen Difficult Love was letterlijk het allereerste verhaal dat ik hier op Quizlet gelezen heb. Je mag er dus zeker van zijn dat ik je volgende verhalen ook zal lezen.
    Irene, je bent gewoon geniaal in het bedenken en beschrijven van situaties voor verhalen!
    xxx Je trouwe fan Paulien :)

    1 decennium geleden
  • Oleada

    Dankjewel voor de 189 hoofdstukken! Ik heb er van genoten.
    Ookal is het geen Louis-Juliet einde, het blijft een mooi einde voor dit leuke verhaal

    1 decennium geleden
  • nutellafreak

    Kan ik nog triester zijn omdat een verhaal is afgelopen? (huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • Snuf

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jem agn iet stoppen foei!!!!!!1 als je stopt krijg je geen koekje!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Ik dacht zo deze morgen...ja en nog een juul pov waarin ze toch voor Louis kiest! En nu dankwoordt!? Dit kan je ons niet aan doen!:( pfff!
    Zoek je in je volgende verhaal geen Liam pov?! :p

    snel verder! Allé kbedoel snel beginnen!:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen