Foto bij Dankwoord

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (89)

  • HStylicious

    NEEEEEEEE! DIT IS EEN GRAPJE!
    je kunt dit toch niet menen? ze kan niet met aaon trouwen. het kan gewoon niet. In het laatste juliet pov twijfelde ze nog. en louis mag niet ongelukkig eindigen. en edward en eloise zijn ook nog niet bij elkaar. dat noem je toch geen einde? louiet is voor elkaar gemaakt. dat weet jij, dat weet ik, dat weten al je lezers. aaron en juliet passen gewoon niet bij elkaar. aaron is een lieve man, maar niet voor juul, dat is louis. kom op! ik volg dit verhaal vanaf het begin en louis en juliet moeten gewoon bij elkaar komen. ik kom nu op je knieën naar je toe smekend dat je toch verder schrijft. desnoods een deel vier waarom ze samen komen.

    sorry, ik ben upset dat het zo eindigt, maar toch was het verhaal mooi.

    1 decennium geleden
  • Katalante

    Mehh, WAAROM AFGELOPEN :'(

    1 decennium geleden
  • Pulchra

    Ik ben best blij dat het niet zo'n cliché einde is.
    Jij bedankt voor je top verhaal<33
    x

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Aawh, het is nu echt afgelopen! :(
    Jij bedankt voor het schrijven van dit super goede verhaal!!!!
    I loved it!!!!(H)(H)(H)(K)

    1 decennium geleden
  • bondjuk

    Neeeee dit mag niet het einde zijn! (huil)
    Louis moet nog terug komen bij julliet!!

    Ik wil niet dat dit verhaal is afgelopen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen