Foto bij Hoofdstuk 19

"Ik vind het wel goed, nu wil ik met Zayn!" Roept Louis.
"Waarom? Ben ik niet goed genoeg?" Protesteert Harry.
We zijn ondertussen al een uur in het zwembad, met veel plezier. Ik zit nu op Liam's nek en we hebben ondertussen al tegen alle tweetallen gevocht: Niall en Zayn, Louis en Harry. And guess what? We won, every single time.
"Oke, nieuwe teams!" Gilt Louis en hij steekt zijn tong uit naar Harry.
"Ik vind het goed, maar dan laten we Anne kiezen." Besluit Harry en hij knipoogt naar me. Ik weet niet of ik dit flirt of perv moet noemen.
Ik lach awkwardly en zwem naar de andere kant van het bad. De jongens zwemmen in rijtje voor me.
"Oke... Zayn en Liam. Louis en uhmm... Harry." Begin ik grinnikend.
"Dus we gaan het zo spelen?" Zegt Harry.
Ik grinnik.
"B*tch." Merkt Louis op.
"Hey hey, dat zeggen we niet tegen Anne." Beschermt Liam en hij duwt Louis onderwater.
"En dan blijven ik en Niall over." Maak ik af, de onzekerheid is duidelijk te horen in mijn stem.
Het leek me een goed idee om mijn en Niall samen te kiezen. Ik weet dat hij me niet mag, maar misschien lukt het me zo om zijn mening te veranderen. Nu ik het zo hardop zei, misschien ben ik niet zo leuk, dan zou hij me alleen nog maar minder mogen. Maar ja, nu kan ik het niet meer veranderen.
"Oke dan." Antwoord Niall. Ik kan niet uit zijn antwoord opmaken wat hij ervan vindt.
Niall komt naar me toe gezwommen, kijk me even aan en gaat dan onder water zodat ik op zijn nek kan gaan zitten.
"Lukt dat zo?" Vraag ik lief zodra hij boven water komt.
"Ja hoor, bij jou ook?"
"Tuurlijk!" Ik probeer zo lief mogelijk te klinken.
"Gaan we winnen?" Vraagt hij vervolgens.
Nog voordat ik antwoord kan geven krijg ik al een duw in mijn rug. Liam, op Zayn's nek.
"Nee WIJ gaan winnen." Roept Zayn luidruchtig.
"Ik ben voor Anne." Zegt Harry en hij tuit zijn lippen.
Ik ga toch voor perv.
"Kijk dit bedoel ik dus, hoe kan ik hier dan mee winnen." Protesteert Louis weer.
"Daar gaan we dan. Liam en Zayn tegen Anne en Niall." Kondigt Harry aan.
Harry en Louis tellen af: "3,2,1."
Niall loopt naar voren en ik zet mijn handen op Liam's schouders, maar zodra ik kracht zet buigt Liam naar achteren waardoor ik naar voren val, maar Niall kan me gelukkig nog omhoog duwen.
"Dank je Niall." Bedank ik.
Niall lacht alleen even. Zou ik nu weer min punten hebben gescoord?
Dit keer neemt Zayn het hef in handen en komt op ons af.
Ik moet me bewijzen en ik ontwijk Liam's poging om me eraf te krijgen. Nu moet ik slim zijn. Ik leun naar links zodat Niall ook naar links moet. Zayn en Liam volgen ons, precies zoals ik wil. Ik laat Liam tegen me duwen en laat Niall zo naar achteren lopen. Wederom volgen Liam en Zayn ons. Volgens plan.
"Slim!" Roept Niall uit en hij lacht, dat heerlijke geluid van zijn lach maakt veel goed.
Ik heb er nu voor gezorgd dat we precies in het hoekje staan, dus Niall kan zijn evenwicht niet meer kwijt raken, want dan valt hij tegen de muur.
Zayn en Liam schelden wat maar wij laten ons niet afleiden.
Ik begin tegen Liam te duwen en Harry en Louis kijken geïnteresseerd toe. Na een tijdje lukt het me om Liam eraf te duwen.

"Yeah!" Roep ik als ik ook Harry van Louis af donder.
Niall lacht en zwemt, met mij nog op zijn schouders, naar het trappetje waar hij uit klimt en, met mijn nog steeds op zijn schouders een rondje om het zwembad rent.
"We are the champions my friend." Zingt hij en ik begin luidkeels mee te brullen.
We zijn bijna klaar als Niall opeens uitglijd.
Iedereen slaakt een kreet van schrik, maar Niall kan zich redden. Volgende probleem: Ik kan mijn evenwicht niet bewaren.
"Dat ging nog net goed." Zegt Niall en hij zucht.
"Uhm..." Zegt Liam wijzend naar mij.
Niall ziet me vechten om te blijven zitten en grijpt geschrokken met zijn handen naar mijn benen en zet snel zijn nagels vast in mijn benen. Helaas helpt het niet echt, nog even en dan lig ik toch echt.
"Wacht." Zegt Niall dan en hij laat mijn benen los. WIL HIJ ME DOOD HEBBEN OFZO?
Hij loopt snel, maar beheerst naar het zwembad en springt erin, waardoor ik ernaast eraf kan vallen. Slim!
"Gaat het een beetje?" Vraagt Niall bezorgd als ik boven kom.
Iedereen staart me met grote ogen aan.
"Ja hoor!" Antwoord ik en de jongens zuchten opgelucht.
"Sorry! Ik was helemaal vergeten dat jij er nog was!" Excuseert Niall zich.
Ik weet niet of ik dat als een belediging of een compliment moet opvatten.
"Maakt niks uit hoor!" Antwoord ik.
"Heb ik niks aan je been gedaan?" Vraagt hij verder.
Aan mijn been gedaan? O die vast grijp actie!
"Nee hoor, denk het niet." Antwoord ik, terwijl ik probeer mijn been boven water te hijsen.
"Nope." Bevestig ik zodra mijn been boven heb en goed heb bestudeerd.
"Wacht." Onderbreekt Louis me.
Oeps...
"Wat is dat?" Vraagt hij en hij wijst naar mijn kuit, waar een van de littekens duidelijk zichtbaar is.
Ooit moet het moment toch komen.


Heey,
I LOVE YOUR COMMENTS, SO FREACKIN' BADLY!!!
Hahah keep goingggg....
x

Reageer (7)

  • biancadokkum

    Wauw <3
    echt super geschreven <3
    Kudo en abbo erbij :D!

    1 decennium geleden
  • carlinnoss4

    Kudooo & snel verderrrr :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen