Foto bij Hoofdstuk 18

"Vindt Daniëlle het erg dat ik met Liam ben?" Herhaal ik Charlotte's vraag.
"Ja." Antwoord ze stom weg.
"Hoe bedoel je precies?" Vraag ik door. Ik kan maar beter zeker weten waar dit over gaat, anders ga ik weer verkeerde conclusies trekken. Daar ben ik nogal goed in. Een paar maanden geleden vertelde een jongen me dat hij verliefd was op iemand, maar het was een goede vriendin van hem. Jullie kunnen het al raden: ik dacht dus dat ik dat was, BLEEK DAT EENS EVEN NIET ZO TE ZIJN! Dus vandaag dat ik zo doorvraag.
"Vindt Daniëlle het goed dat jij en Liam nu een koppel zijn? Of weet ze daar niets van?" Legt Charlotte uit.
Ik kijk vlug even naar Demetria, die volgens mij al doorheeft dat haar vriendin er flink naast zit.
"Sorry, maar ik heb niks met Liam. Hij en Daniëlle zijn het perfecte koppel!" Vertel ik.
"Maar over staan foto's van Lianne." Drijft Charlotte door.
Lianne... Was het maar waar. Het liefst zou ik nu toegeven, maar dan zou ik liegen en dat kan ik natuurlijk niet maken tegen over Liam en Daniëlle.
"Mag ik die foto's eens zien?" Vraag ik nieuwsgierig.
Chalotte knikt, maar voordat ze haar mobiel uit haar zak heeft gehaald, houdt Demetria me al haar telefoon voor. Met een foto. Het is een foto van het moment waarop ik dicht bij Liam sta en lachend op zijn telefoonscherm meekijk. Tja... Als je niet beter zou weten.
"Dat is een misverstand babe, we hadden gewoon lol. Als vrienden. Payzer forever." Zegt ik en ik maak een vuist van mijn hand.
"Payzer forever." Zeggen ook Demetria en Charlotte terwijl ze me een boks geven.
"Maar ik denk dat ik moet gaan." Zeg ik en ik zeg ze vriendelijk gedag.
Op naar mooie kleren.

"Wat dacht je van deze?" Vraagt de medewerkster van de winkel.
"Wow... Wat is die mooi. Leg maar op de proberen stapel." Roep ik enthousiast.
Uiteindelijk heb ik 37 jurken om te proberen.
"Oke, we gaan dit in rondes doen. Je doet ze allemaal aan en kiest welke je niet wilt. Elke ronde moet er minimaal één afvallen." Zegt de winkelmedewerkster, het is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, leuke kledingstijl en best jong. Ik schat haar rond de 20... Iets ouder.
Ik knik vrolijk en doe alle jurken een keer aan. Na de eerste ronde heb ik er nog 29 over.
Ik doe de overgebleven nog een keer allemaal aan en weet er dit keer maar liefst elf weg te werken. 18 left.

We zijn nu acht rondes verder en ik heb nog twee jurken over. Het werd steeds moeilijker om te kiezen welke jurken ik weg deed. Ik heb het geld om allebei te kopen. Voordat ik hierheen kwam heb ik snel gekeken hoeveel geld er op de cheque stond, die ik dus helemaal mag gaan uitgeven. Maar liefst 100.000 dollar. Incredible!
Dus, hoe ga ik kiezen.
De eerste jurk is heel apart en mijn favoriet maar moeilijk om me te matchen.
De tweede jurk is iets wat simpeler, maar leuk om mee te matchen.
"Moeilijke keuze." Merkt de medewerkster op.
"Yup." Antwoord ik, starend naar de jurken.
"Weet je wat, ik neem ze allebei!" Besluit ik uiteindelijk.

"Hey Anne!" Klinkt de stem van Liam vanuit het halletje.
"Hoi Li." Antwoord ik vrolijk.
Moet ik hem vertellen over dat Lianne ding? Nee dat is onze vriendschap nog te wankel voor.
"De jongens komen zo, ze willen maar een ding." Begint Liam.
"ZWEMMEN!" Maakt Louis luidruchtig af.
"We hebben er de hele dag naar moeten luisteren, nu moeten we er maar aan geloven." Zucht Niall en hij ploft op het bed links van het mijne, waar ik net met uitgestrekte benen tv lag te kijken.
PLONS!!! Horen we opeens, gevolgd door; "Freedom!!!"
"Dames en heren Louis William Tomlinson." Lacht Harry.
Louis met kleren en al in het zwembad gesprongen. Tijd voor ons om ons om te kleden en ook een frisse duik te nemen!

Heey,
Ik vond jullie reacties echt heel leuk!
Kunnen jullie er nu weer schrijven? Ze motiveren echt!!
De spanning komt langzaam... Dus het leuke gaat nu pas beginnen.
x

Reageer (6)

  • WhiteWalls

    Nieuwe abo. Snel verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen