Foto bij Hoofdstuk 17

"Goedemorgen." Roept Harry vrolijk zodra hij me ziet.
"Goedemorgen Hazz." Antwoord ik nog half slapend.
"Waarom moest ik nu weer zo vroeg opstaan? Ik heb toch een vrije dag?" Zeur ik.
Ik plof neer op een vrije stoel een pak een broodje.
"Heb je al iets bedacht om te gaan doen?" Vraagt Louis.
"Ook goedemorgen Lou." Antwoord ik chagrijnig. Ik? Ochtendhumeur? Pff... Hoe kom je erbij!
"Heb je al iets bedacht?" Herhaald Louis.
Ik knik van niet.
"Dan hebben wij iets voor je bedacht." Harry klinkt enthousiast.
"Wij niet." Voegt Liam toe en hij slaat een arm om Niall heen.
Leuk, zij houden zich er al buiten, ben benieuwd wat me te wachten staat.
"Onze stylisten hebben besloten dat jij de regie hebt over onze kleding tijdens de premiere van I Go One Direction." Vervolgt Harry vrolijk.
"Oh." Zeg ik emotieloos.
"En dat betekent..." Plak ik erachter om minder humeurig over te komen.
"Dat betekend dat jij geld krijgt om een jurk of wat dan ook uit te zoeken en wij onze kleding daarop aanpassen." Legt Louis uit.
Ik knik, maar wacht eens. "Waarom bij mij? Ik ben gewoon een figurant."
"Omdat we een speciale band met jou hebben en omdat we in de aflevering nog over je praten." Legt Zayn nu uit.
Ik knik weer.
"Geen dank." Zegt Louis sarcastisch. Ik geef hem de ja-wat-zijn-we-weer-leuk blik en neem een hap van mijn broodje.

"Doei, veel plezier!" Zeg vrolijk terwijl ik de jongens uitzwaai.
"Doei! Jij ook veel plezier!" Antwoord Liam als eerste. Dit is weer zo'n moment waarop ik gek wordt van niks, alleen omdat Liam als eerste antwoordde... Woohoo.
"Veel plezier!" Volgen Zayn en Louis.
"Wel iets moois uitkiezen!" Volgt ook Harry. Niall lacht alleen. Hij heeft het echt niet zo op mij.

"Mag ik een caramel frappuccino?" Vraag ik vriendelijk aan de Starbucks medewerkster.
"Tuurlijk! Komt er zo aan." Antwoord ze met een glimlach. Mensen uit de Starbucks maken me altijd vrolijk.
Zodra ik mijn drankje heb en een plekje heb gevonden tover ik mijn telefoon tevoorschijn. Het eerste dat ik doe is op Twitter, mijn nieuwe beste vriend. Sinds ik gementioned werd een een van Liam's tweets heb ik onwijs veel nieuwe volgers gekregen.
@Anne_Williams: Shopping in LA, sick place! X

Meteen komen er reacties en retweets, heerlijk dat gevoel.
Ik ga naar whatsapp en open mijn gesprek met Tessa, tijd voor een lang bericht:
Hey Tessie,
Wat mis ik vreselijk! De jongens zijn geweldig! Ze zijn heel grappig en ik kan goed met ze opschieten. Ik ben al klaar met de opnames, dat was allemaal minder spannend dan verwacht.
Ik zou zo graag willen dat je alle mooie momenten met me kon beleven!
Hoe is het daar?
Miss you babe! XXX

Dat werd uiteindelijk korter dan ik dacht, maar lang genoeg ik druk op verzenden en stop mijn telefoon terug in mijn tas en neem een slok van mijn drinken. Heerlijk.
Wat zouden de jongens nu aan het doen zijn? Waarschijnlijk lol aan het maken met de ICarly cast.
Opeens word ik uit mijn gedachte getrokken door twee meisjes, ik schat rond de 15...
"Hallo." Zeggen ze vriendelijk.
Het rechter meisje lijkt verlegen, het linker juist helemaal niet.
"Hey." Antwoord ik vrolijk.
Geen idee wat ze willen, maar ze lijken heel aardig!
"Ben jij Anne? Dat meisje van One Direction?" Vraagt de linker.
VAN One Direction nog wel?
"Uh ja dat ben ik!"
"Mogen we misschien met je op de foto?" Vraagt de linker, het rechter meisje lacht en knikt instemmend.
"Natuurlijk!" Antwoord ik over enthousiast, ik bedoel, hoe cool!
Ik pers me tussen de meisjes in en lach lief naar de camera.
"En hoe heten jullie als ik vragen mag?" Interesse tonen in mijn 'fans' kan nooit kwaad.
"Charlotte." Antwoord de linker meteen.
"En jij?" Vraag ik aan de rechter.
"Ik heet Demetria." Zegt ze minder zacht dan ik verwacht had, ze klinkt best zelfverzekerd.. eigenlijk.
"Demetria, ik ken een geweldige zangeres die zo heet." Antwoord ik, in een poging het meisje op haar gemak te stellen.
"Ja wij ook." Geeft de linker, Charlotte, antwoord voor haar waarschijnlijk vriendin.
"Vindt Daniëlle het erg dat jij nu met Liam bent?" Vraagt Charlotte vervolgens.
Sorry wat? Hoorde ik dat goed?


Bam, cliffhanger... Bij laten we zeggen 15 reacties vandaag nog een stukje.
X

Reageer (5)

  • LauraAime1D

    WHUUUT! Zou wel leuk zijn natuurlijk! Maar het is toch niet waar? xxx

    1 decennium geleden
  • Jeongguk

    Snel vederr omfggg wat aahh

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Kudooooooo want ik wil een vervolg :)

    1 decennium geleden
  • Dare2DreamX

    Huh? wat? Hoe komen ze daar nu weer op o_O
    Ik vraag me echt af waarom Niall zo doet o_O misschien binnenkort eens een Niall pov?? :)
    Snel verder please?!!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • Multiply

    Yeah! Bedankt voor een stukje van mijn naam te gebruiken. Jep, Charlotte. Daar ben ik je dankbaar voor. Haha, btw. Je moet ff snel verder gaan, want ik wil weten wat er aan de hand is!!

    x CHARLIE ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen