Foto bij ASDFGHJKL.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • FxckNiall

    Ik ben depresief in mijn kamer aan het zitten, omdat de kaartjes net uitverkocht waren. 1 minuut :'( ZE ZITTEN FACKING DICHTBIJ! IN AMSTER-FUCKING-DAM! EN IK IN HEL-FUCKING-LEVOET! FUCK MY LIFEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Ik zag ze woensdag! Nog en belg hierzo! Geniet ervan ,want voor je het weet is het weer voorbij!:o maak je ookl klaar voor een depresie!:o

    1 decennium geleden
  • Ludicrous

    OMG QMUSIC YEAH
    WAAROM HEB JE DAT NIET EERDER GEZEGD DOOSIE!

    En die muts rockt.
    Veel plezier cutie!
    Love yah

    1 decennium geleden
  • Sketch

    Naaaawww ik ga niet ik moet werken :(
    In elk geval super veel plezier!! en ik kan ook al niet luisteren naar Niall bleehhh omg veel plezier in elk geval!

    1 decennium geleden
  • Dreamsxo

    Ok, nu word ik even jaloers, haha. Heb ze woensdag in Belgie gezien (ja, ik ben een Belg) en het was perfect. Heb zo genoten! Dus je moet er zeker van genieten want de sfeer, de jongens en de liedjes zijn gewoon geweldig! Why can't I buy a ticket for the whole Take Me Home Tour, damn. (; Ik mis ze heel erg, maak je maar klaar voor een post-concert depression zaterdag! Voel me ziek en depressief maar ik ben wel blij dat ik ze eindelijk heb gezien. Have fun!:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen