Foto bij Hoofdstuk 63

Hallotjes!
Wat een heerlijk weer is het vandaag zeg.
Ik word er helemaal vrolijk van.

Ik heb echt gelachen om jullie reacties bij het vorige hoofdstukje.
Als jullie Charlie nu nog meer haten dan eerst, sorry.

Nog heel even wachten en dan komt Peter weer in mijn verhaal.
Nog heel even geduld hebben.

Xx,
Storiesxx3

Moe zit ik in mijn auto op weg naar Gwen. Ik heb vandaag een fotoshoot. Vannacht heb ik zo slecht geslapen. Ik droomde over dat Charlie me zoende en dat ik daar van genoot maar toen realiseerde ik me opeens dat ik met Peter ben en verscheen een huilend gezicht van Peter. Ik schrok wakker en daarna heb ik eigenlijk niet meer kunnen slapen. Ik mag Gwen niet laten blijken dat ik me zo slecht voel, want dan stuurt ze me weer naar huis en daar heb ik al helemaal geen zin in. Ik moet trouwens ook een meisje helpen vandaag, die kan ik ook niet laten vallen. Ach dan maar een neppe glimlach op mijn gezicht vandaag. Ik tover een neppe glimlach op mijn gezicht en rijdt dan de parkeerplaats op. Ik parkeer mijn auto. Ik pak mijn tas, stap dan uit en loop naar de deur. Mijn mobiel trilt en ik haal hem uit mijn tas. Ik zie dat ik een berichtje van Charlie heb.

Charlie:
Hé lieverd,
heb je lekker geslapen vannacht?
Ik wel hoor. Ik denk de hele tijd aan je.
Zou je straks langs kunnen komen?


Nee, dat kan ik niet maken. Die zoen gister was een vergissing en dat ga ik hem straks ook duidelijk maken. Ik ga hem vertellen dat ik voor Peter ga, omdat mijn gevoelens voor Peter sterker zijn. Charlie mag lekker bij Esther blijven. Hij moet nu niet alles gaan omgooien. Laat het lekker zoals het nu is, dan is iedereen blij.

Aimee:
Ik heb eerst een fotoshoot maar ik kom daarna wel naar je toe


Ik stop mijn mobiel weer in mijn tas en loop dan naar binnen. “Gwen”roep ik als ik binnen kom. “Aimee! Je bent er eindelijk”zegt Gwen vrolijk en komt naar me toegelopen. Ze geeft me een knuffel en kijkt me dan aan. “Is er iets”vraagt ze. Waarom heeft ze altijd alles door. “Nee er is niks. Ik heb gewoon slecht geslapen.” “Oké.” Dan gaat de bel en kijk ik Gwen aan. “Ik doe wel open”zeg ik en loop naar de deur. Dat zou waarschijnlijk dat meisje zijn. Liz volgens mij. Ach mijn nep glimlach staat nog steeds op mijn gezicht en ik maak er vandaag wel een leuke dag van.

Ik ben net weggegaan bij Liz en Gwen. We zaten net op een terrasje, want we gingen wat drinken met z’n drieën. Ik ben nu op weg naar Charlie omdat hij moet weten wat er nu gaat gebeuren. Het kan niet langer zo door gaan. Ik rijd de straat in waar de ouders van Charlie wonen. Ik zet mijn auto net voor de oprit neer en sms Charlie dat hij de poort open moet doen. Even later gaat de poort open en rijd ik de oprit op. Ik parkeer mijn auto voor het huis en stap uit. Ik loop naar de deur en bel aan. De deur gaat open en het verbaast me dat Charlie open doet en niet de schoonmaakster. “Aimee”zegt Charlie vrolijk en trekt me naar binnen. Hij drukt gelijk zijn lippen op de mijne en door de schrik doe ik niks. Ik duw hem rustig van me af en kijk hem aan. “Waar is Esther?” “Ze is met Naomi de stad in.” “En waar zijn je ouders?” “Die zijn naar vrienden.” “Oké dan kunnen wij rustig praten.” “Doe je jas uit.” “Nee sorry. Ik ben zo weer weg.” “Wat bedoel je daarmee?” “Dat ons gesprek niet zo lang zou duren.” “Nee ik wel iets beters”zegt Charlie en slaat zijn armen rond mijn middel. Hij zoent me in mijn nek en knijpt me bijna fijn. “Ik weet wel waar jij heel goed in bent. Dat heb ik gemist. De goede sex”fluister Charlie in mijn oor. Nee dat gaat dus mooi niet gebeuren. “Charlie”zeg ik en duw hem van me af. Hij laat me los en kijkt me verbaast aan. “Wat is er nou?” “Ik ben hier niet om sex met je te hebben. Ik wil iets tegen je zeggen!” “Zeg dan wat je te zeggen hebt”zegt hij rustig. “Ik wil dit niet.” “Wat niet?” “Ons. Die zoen van gister was een fout. Het had niet mogen gebeuren. Ik ben dol op Peter en natuurlijk heb ik een zwak voor je maar ik ben niet verliefd op je.” “Waarom zoende je gister dan terug?” “Ik heb geen idee. Wat ik wel weet is dat het niet nog een keer mag gebeuren. Ga verder met Esther en wordt gelukkig met haar. Ik ben gelukkig met Peter en ik wil dat niet kapot maken. Ga gewoon verder met je leven zoals het was en vergeet mij.” “Dat kan ik niet Aimee. Ik houd van je. Ik kan niet zonder je.” “Dat kan je wel.” “Nee, dat kan ik niet! Je zoende me gister terug omdat je verliefd op mij bent.” “Ik geef om je maar ik ben niet verliefd op je.” “Jawel dat ben je wel!” Oké nu maakt hij me boos. Ik ben niet verliefd op hem. “Nee, dat ben ik niet”roep ik boos. Charlie pakt mijn handen vast en kijkt me aan. “Echt wel”zegt hij en drukt dan zijn lippen op de mijne. Ik wil dit helemaal niet. Ook al smaken zijn lippen heerlijk, ik mag dit niet doen. Peter is de enige die mij gelukkig kan maken. Ik duw Charlie van me af, kijk hem dan aan en sla hem dan hard op zijn wang. Charlie deinst een klein stukje achteruit en legt zijn hand op zijn wang. “Laat me met rust. Kom niet naar me toe en bel of sms me niet meer. Dat is beter voor ons beide.” Charlie kijkt me boos aan en opent zijn mond. Oké, Aimee. Nu weg hier, je moet niet meer naar hem luisteren. Ik open de deur en ren naar buiten. Ik stap in de auto en rijd de oprit af. Het hek wordt open gedaan van de buitenkant en ik zie Esther in de auto zitten. Ze kijkt me eerst verbaast aan en lacht dan naar me. “Aimee. Wat doe jij hier?” “Oh, ik moest Charlie even spreken.” “Oh. Waarover?” “Iets. Doe me een plezier en ga zo snel mogelijk naar binnen. Hij heeft je, denk ik, nodig.” “Wat is er gebeurd Aimee?” “Dat kom je nog wel te weten. Ik moet snel gaan. Ik spreek je snel weer.” “Oké.” Ik draai mijn raampje dicht en rijd dan weg. Mijn ogen worden waterig en ik kan de weg niet goed meer zien. Ik zet mijn auto langs de kant en laat de tranen even lopen. Ik weet dat ik Charlie pijn heb gedaan door hem te slaan, ik sla nooit mensen, maar het moest. Als ik dat niet gedaan had, had hij me nooit begrepen. Goed zo Aimee. Nu kan je verder gaan met Peter.

Reageer (3)

  • hopingfxck

    JOEHOE

    1 decennium geleden
  • Girlicious

    omg charlie man, ff serieus, grow up, vergeet aimee en go on!
    je bent fcking verloofd, amper getrouwd en je gaat nu al vreemd!!
    aimee is gelukkig met peter, snap dat!!!
    en die bitchslap van aimee verdiende je gewoon, als je zo doorgaat kom ik je lek prikken met een vork dus gij zijt gewaarschuwd :Y)

    ik haat aan charlie? hoe kom je erbij :P
    ik haat hem niet, ik verafschuw hem!!

    hoop dat aimee gewoon voor peter blijft kiezen, die is veel beter en leuker dan die charlie(cat)

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    JAAAAAA ze gaat verder met Peter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen