Ch. 16 Eerste Kus
Maak allemaal de nieuwe quiz van FIEmadness Because of love I feel nothing HP+ mijn nieuwe Story (Samen met Vicious) op het acount: BfForEver Afther shadow lies the sun
FAITH POV
Oke ik verveel me. We zitten in de drie bezemstellen. We, ja we. Kato, Sky en ik. Draco en zo die zijn ergens achter gebleven. Weet je dat het de eerste keer is dat Sky en ik eigenlijk samen rond hangen op school. Ik bedoel de vorige jaren deden we dat niet, we hadden ieder onze eigen vriendenkring. Maar Sky kent Kato goed, want vroeger waren ze kamergenoten, toen waren er twee meidenkamers en waren ze zo ingedeeld en nu is het met twee op een kamer. Ja Kato en ik op een kamer. Maar Sky gaat verhuizen, haar kamergenoot gaat van school af en we mogen niet alleen op een kamer, echt iets dom. Dus ja Sky komt bij ons op de kamer. En om terug te komen op wie wie goed kent. Wel ik ken Draco goed, want ik woon bij hem, logisch he. En Alexander en Blaise komen redelijk veel bij Draco over de vloer, alleen Blaise zegt bijna niks tegen mij.
‘En over wat ben je aan het dagdromen?’ Sky kijkt mij met haar hoofd schuin houdend aan. ‘Wel vroeger zouden we dit nooit gedaan hebben, ik bedoel toen hadden we ieder onze eigen vriendenkring’ ‘Ja daar heb je gelijk in, maar ja dat is toch niet erg he?’ ‘Nee’ Kato staat ineens recht. ‘Nog wat te drinken hebben?’ ‘Nog botterbier’ ja we mogen nog niet drinken, maar om eerlijk te zijn is botterbier lekker. Kato komt terug met drie, extra grote, glazen. Ik neem snel mijn glas en neem er een slok van, de drank stroomt direct door mijn slokdarm heen richting mijn maag. Ja ik weet het ik klink als iemand die al dagen niets gedronken heeft.
‘En hoe gaat het met Blaise?’ ik kijk Sky raar aan. ‘Weet ik veel, vraag het aan hem. En trouwens het is vooral een van jouw beste vrienden dus jij moet wel weten he’ Kato en Sky schieten in de lach. ‘Nee ze bedoelt of jullie al gekust hebben’ ‘Tuurlijk’ ik draai met mijn ogen. ‘Menen jullie dat nu’ ‘Ja’ ‘Weet je dan kan ik even goed aan jou vragen hoe het met Draco gaat het Sky’ ‘Draco en ik, ben je niet ziek aan het worden’ ‘Zie je, jullie zijn gewoon vrienden, net zoals Blaise en ik. Maar jij en Draco zijn betere vrienden’ ‘Volgens mij valt Blaise toch op jou hoor’ onder tussen neemt Kato een slok van het bier. ‘Tuurlijk’ ik draai met mijn ogen. ‘Over wat hebben jullie het?’ ik zie dat Sky zich verslikt in haar drinken. ‘Stoute kindjes haar zomaar laten verschieten’ onder tussen ben ik op de rug van Sky aan het kloppen.
‘Ik wist niet dat je moeder dood is’ ik kijk recht in Alexander zijn ogen, hij zit vlak tegen over mij. Hij kijkt me raar aan. ‘Hoe weet je dat?’ ‘Faith kan alles zien wat mensen hebben mee gemaakt, niet op letten, het is haar kracht’ ‘Net zoals die van jou dat met die aardse dingen is’ ‘Ja’ ik zie dat Sky grinnikt. ‘Dat is wel cool’ ik zie dat Blaise naar mij kijkt. ‘Bwa, valt mee. Soms zijn de dingen die ik voel of zie nu niet echt zo prettig’ ‘Dus je kan ook zien wanneer ik mijn eerste kus heb gehad?’ ‘Ja, Blaise dat kan ik’ Sky begint te lachen en Draco kijkt Blaise hoofdschuddend aan. ‘Ah oke’ Blaise kijkt me nogal beteuterd aan. ‘Wat is er?’ ‘Zijn eerste kus was met een meisje, dat nu niet echt mooi was. Hoe noemt ze weer, een hele grote, niet echt dun en een halve jongen’ Kato en ik beginnen ook te lachen. ‘Sorry Blaise’ ‘Is niet erg’.
Ja, Sky is van uiterlijk veranderd, vond het oude uiterlijk te braafjes
Reageer (7)
Jij maakt reclame voor mij!
1 decennium geledenOmgosh, dat had ik like écht niet verwacht (hoewel ik het vast wel heb doorgestoken x')) maar ik vind het écht megalief. Jij bent de liefste Laura van de héle wereld!
Echt waar!
And je verhaal is weeral super, ik vind het gigamooi and eis dat je verder gaat (je kent die zin zeker al uit je hoofd: ik eis dat je verder gaat? Njah, het is gewoon zo (KOPPIG))
BTW, heeft Blaise met een halve jongen gezoent (ok, dat klinkt verkeerd). mss was het Margriet Bullemans
Snel verder
1 decennium geledenEcht geweldig ^^
En ik lees dat verhaal van Lies en jou ook al, en die is ook geweldig ^^ En ik zal die van Fie eens gaan lezen ^^
xx.
snel verder
1 decennium geledenspr
1 decennium geledenverder
x
snel verder
1 decennium geleden