Foto bij Hoofdstuk 16

"Wat nu?" Vraagt Zayn rustig.
"Wat nu?" Vraagt Liam wat minder rustig.
"WAT NU" Vraagt Louis niet echt rustig, zeg maar gerust in paniek.
"Louis rustig." Kalmeert Harry hem.
"Nee, nee, ik kan niet rustig doen, Niall ligt hier dood te gaan." Roep hij in paniek uit.
Ik vraag me af waarom niemand erachteraan springt, waarom doe ik het zelf eigenlijk niet?
"Wat als hij dood is? En de tour? En Anne?"
Wacht, en Anne? Wat doe ik nu weer in die zin.
"Lou... even kalmeren." Harry, legt een hand op Louis' schouder om hem rustig te krijgen, maar Louis slaat hem meteen van zich af.
"Nee niks rustig, er is helemaal niks aan de hand." Roept hij en hij begint te grinniken, dat al snel overgaat in lachen.
"Wat?" Vraagt Harry verbaast.
"Dat er niks aan de hand is." Iedereen draait zich om en ziet Niall over de bad rand hangen.
"Daar hadden we je." Lacht Zayn.
Iedereen gaat zowat dood van het lachen....
"Wie lacht er hier nu het laatst." Zegt Niall en hij komt uit het zwembad.
"Jij." geeft Harry toe.
"Hey jongens, over een half uur is die tafel gereserveerd toch? Moeten we dan niet heel snel gaan douchen?" Merkt Liam opeens op.
"O ja..." Begint Louis. "Okay, Liam, Niall en ik delen een badkamer en Harry, Zayn en Anne." Vervolgt hij.
"Hey Anne." Flirt Harry.
"Hoi Haz." Antwoord ik met een emotieloze stem.
"Zayn, wil je Harry vastbinden aan een stoel als ik aan het douchen ben?"
Zayn lacht: "Graag."
Harry's mond vormt een nul en hij kijkt nep bang.
"Hey, niet op vervelend te zijn, maar het is ondertussen nog maar 25 minuten." Stoort Liam.
"Yeah daddy." Antwoorden Niall, Zayn, Harry en Louis tegelijkertijd.
"Oke dan." Antwoord ik daarna awkwardly.

"En wat ga jij morgen doen?" Vraagt Harry die dit keer naast me is komen zitten.
"Geen idee... ik ben al klaar met opnemen. Dus in de studio hoef ik niet meer te zijn." antwoord ik terwijl ik mijn schouders ophaal.
"Zwemmen natuurlijk!" Roept Louis vanaf de andere kant van de tafel.
Vandaag zitten we aan een ronde tafel... Gezellig!
Ik negeer Louis en ga verder: "Wat kan ik hier allemaal doen?"
"Zwemmen." Roept Louis weer.
"Het is LA, wat WIL je doen?" Ook Harry negeert Louis.
"ZWEMMEN!" Roep Louis opnieuw.
Harry en ik kijken elkaar aan en knikken, waarna we ons omdraaien en tegelijkertijd tegen Louis roepen: "Just shut up!"
"Sorry." Antwoord Louis, duidelijk geschrokken.
Harry en ik beginnen te lachen maar merken op dat Liam, Niall en Zayn ook behoorlijk geschrokken zijn, hierdoor moeten we nog harder lachen.
"Maar oke, weer even serieus." Begint Harry, maar net op dat moment barsten de andere, except Louis, in lachen uit.
"Nee Harry nee." Roep ik tijdens het lachen.
Als we eindelijk een beetje, ik herhaal: een beetje, rustiger zijn werp ik mijn blik op Louis. Opnieuw kan ik mijn lach niet in houden bij het zien van zijn gezicht. Hij probeert boos en verdrietig te kijken maar hij moet flink zijn best doen niet te lachen. Helaas faalt hij daar nogal in, daardoor ziet hij er nogal angstaanjagend uit. Als een grinnikend monster, ongeveer.
"Uhm, jongens." Zegt Liam opeens en hij wijst met zijn hoofd naar achteren.
Ik moet me moeite doen om niet naar Liam's perfecte ogen te gaan staren, maar ik overwin en volg het spoor van Liam's hoofdwijs. Ik eindig bij een man in een pak, de ober. Helaas lijkt hij niet zoveel lol als ons te hebben. Hij kijk nogal een beetje heel erg boos. Ook de anderen zien hem en worden meteen stil. Ik kijk terug naar Liam die toevallig net naar mij kijkt, mijn buik maakt een paar salto's en mijn wangen worden rood, rustig blijven Anne, het is Liam maar. Back to the point: De ober.
Liam's blik zegt me dat hij een plan heeft. Opeens, zomaar, uit het niets, valt mij ook iets te binnen. Ik denk dat het telepathie is. Liam knikt vragend, voor zover dat kan. Ik knik goedkeurend terug en binnen een seconde staan we op en rennen we als idioten het restaurant uit.
Lachend stoppen we een paar straten verder, we zijn beide best wel buiten adem.
"Dat was geweldig!" Zegt ik.
"Sick!" Roept Liam.
Nadat we bijgekomen zijn van het lachen pakt Liam zijn mobiel. Ik ga iets dichter bij hem staan en hij laat me meekijken op zijn scherm. Hij start de twitter app op en tweet:
@Real_Liam_Payne: Sick action @Anne_Williams.

Een glimlach verschijnt op mijn gezicht.
Niet veel later gaat mijn mobiel.
"Ik heb ingesteld dat ik een bericht krijg als jullie tweeten." Leg ik Liam uit.
Hij knikt begrijpend. Ik lees de tweet nog een keer en antwoord:
@Anne_Williams: @Real_Liam_Payme I felt like a f*cking superman.

Binnen 10 seconde heb ik al meer dan 1000 retweets en favourites.
Super cool!

@Real_Liam_Payne: @Anne_Williams A f*cking Batman!

Ik kijk lachend op van mijn scherm, Liam staat een meter van me af, leunend tegen een muur. Zijn lach is betoverend. Maar hij heeft een vriendin, die niemand ooit met mij zal kunnen vergelijken.
Dan hoor ik mijn mobiel weer, ik kijk naar Liam met de serieus-hoe-lang-ga-je-dit-volhouden blik, maar hij haalt zijn schouders op. Ik unlock mijn telefoon en lees lachend voor:
@NiallOfficial: @Real_Liam_Payne @Anne_Williams You fools.

Hahaha... Wat zouden zij nu aan de hand hebben?


Heey,
Een van mijn favo hoofdstukken tot nu toe...
Wat vinden jullie? Hebben jullie iets aan de Q&A Gehad? x

Reageer (4)

  • Multiply

    Whooo!! Niall :) Je schrijft echt leuk <3

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    omg zalig! haha die actie en die tweets :) haha nialler dan nog .. EN NU WIL IK NOG EEN DEEL :p

    1 decennium geleden
  • Jeongguk

    HAHAHA love itt x

    1 decennium geleden
  • XLouisLoverX

    HAHAHAH IK GA HIER STUK JONGE WHAHAHAHAH EN Q&A was leuk haha mijn vragen stonden er ook in <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen