Foto bij Hoofdstuk 61

Hallo...
Vandaag is niet zo'n leuke dag:
Ten eerste moest ik zeven uur mijn bed uit omdat mijn kat naar de dierenarts moest. ( Ik haat vroeg opstaan.)
Bij de dierenarts werd ik ook niet echt vrolijker want we moesten mijn kat in laten slapen omdat het zo slecht met hem ging.
Het was mijn eerste huisdier dus het was moeilijk om afscheid te nemen.
Toen ik thuis kwam en de reactie van girlicious zag, werd ik weer iets vrolijker.
Zo zie je maar weer dat ik blij word van jullie reacties.

girlicious:
Je vroeg wanneer Peter weer terug komt. Ik kan je vertellen dat je nog heel even moet wachten en dan komt hij weer in mijn verhaal voor.

Ik begin vanaf vandaag aan mijn nieuwe verhaal. Het model waar Gwen en Aimee het in dit hoofdstuk over hebben is Felicity (Liz), één van de hoofdpersonen uit mijn andere verhaal.

Ach, ik hoop dat jullie blijven reageren op mijn verhaal want zoals je hierboven hebt gelezen, word ik daar blij van.

Xx,
Storiesxx3

Het is nu drie dagen later, sinds Esther bij mij was. We hadden eigenlijk een super gezellige dag met z’n tweeën gehad. Esther was echt super aardig en je kan echt met haar lachen. Samen waren we erop gekomen dat ze Charlie mee kon nemen naar een spa en daarna uit eten moest gaan. Ik weet dat Charlie beide dingen heel erg leuk vind. Esther is pas rond een uur of acht naar huis gegaan en we hebben nummers uitgewisseld zodat ze mij op een berichtje kan sturen hoe het was gegaan. Vandaag zou ze met Charlie eropuit gaan. De afgelopen twee dagen waren normaal voor mij. Ik stond op, kleedde me aan, ontbeet, ging toen naar mijn werk, kwam thuis, had toen avond eten, keek tv en ging toen weer slapen. Niks speciaals dus. Vandaag zou Gwen terug komen van haar huwelijksreis. Ze zou naar mij toe komen als ze thuis was, zodat we samen de stad in konden gaan. Ik heb haar echt gemist de afgelopen dagen ook al heb ik Peter meer gemist. Peter en ik hebben de afgelopen dagen elke avond gebeld en zitten Skypen. Echt ik mis hem zo en hij mist mij ook, dat zegt hij tenminste. Hij heeft ook gezegd dat hij het super druk had en dat hij daarom weinig thuis is. Ach, zolang we beide nog leven houden we het wel uit zo. De bel gaat en ik spring gelijk op van de bank. “Gwen”roep ik blij als ik de deur open doe. “Aimee!” Gwen slaat gelijk haar armen rond mijn nek en ik val bijna om. Ik zet een paar stappen naar achter om niet te vallen en pak uiteindelijk de trapleuning vast, om niet echt te vallen. “Ik heb je zo gemist, zussie”zegt Gwen. “Ik jou ook.” Gwen laat me los en loopt blij de woonkamer in. “Jeetje Gwen. Wat ben jij bruin geworden.” “Ja hè. Het was zo’n lekker weer in New York. En New York zelf was ook fantastisch.” “Ja ja ja. Ik weet dat New York fantastisch is. Ik wil er ook naartoe.” “Ach, zussie. Je gaat heus wel een keer in je leven. Ooit. Ik weet alleen nog niet wanneer.” Gwen schiet in de lach en ik lach ook mee. Ik heb mij zus echt gemist. “Aim kan jij over twee dagen langs komen voor een shoot?” “Ja natuurlijk. Is er nog een model?” “Ja. Oh wat ben ik blij dat je dat zei. Ik moet nog een meisje bellen.” “Nou doe dat nu dan. Ik moet toch nog even mijn schoenen aantrekken.” “Oké.” Gwen toetst een nummer in en begint dan te bellen. Ik loop naar boven om mijn laarzen te pakken. Ik trek ze direct aan en bekijk mezelf dan nog even snel in de spiegel. Zo kan ik wel de stad in. Ik pak mijn mobiel en portemonnee en stop die in een tas. Ik loop naar beneden en Gwen hangt dan net op. “En”vraag ik. “Je hebt een shoot met een meisje. Je moet haar wel even helpen, dit is haar eerste shoot.” “Oké.” “Klaar?” “Ja.” “Oké. Let’s go.” Ik open de deur en Gwen loopt eerst naar buiten. Ik doe de deur op slot en gooi mijn sleutels in mijn tas. Een jas heb ik niet meegenomen omdat het best wel lekker weer is. Ik stap in de auto en ga zitten. “Gwen hoe heet dat meisje dat je net belde eigenlijk?” “Felicity maar noem haar maar Liz.” “Oké ik zou het proberen te onthouden.” “Oké. Nu gaan we lekker de stad in.” “Ik heb er zin in.” “Ik ook.” Gwen start de auto en rijdt dan weg.

Reageer (2)

  • Girlicious

    aaaw gosh, arme kat!
    sterkte schat(K)
    ik ben blij te lezen dat ik je toch een beetje heb opgevrolijkt :D
    oke ik heb nog eventjes geduld, maar niet te lang hoor,! ik mis peter net zo veel als aimee.
    oke misschien raar omdat het een fictief persoon is maar alsnog!!!
    om je nog is extra te troosten geef ik je er ook nog is een kudo bij (K)(K)
    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Leuk!!!!
    Ik ga je nieuwe verhaal zeker lezen!!
    Ben nu al benieuwd!!!!!!

    ps. jammer dat je je kat moest laten inslapen, sterkte!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen