Foto bij Thirty-five.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • xLARRY4lyf

    OMG DAT BUSJE IS ECHT AWESOMEEEE

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    Okeejjj....


    Ik bedenk eigenlijk net dat wij directioners sexual frustrated agressive carrots zijn ^-^

    1 decennium geleden
  • Vinipfe

    OMG! Ik wil ook zo'n busje, ik bedoel het geeft zo'n hippiesfeer. Je komt dan gelijk in de alles kan en alles mag mood, vind ik. En in de vakantiestemming, ik bedoel, het is echt zo'n vakantie-busje om een lange trektocht door Australië ofzo te maken. Het is dat ik te jong ben en een gebrek aan geld heb anders, anders zou ik ook zo iets doen. Ik ga wel met vrienden met de trein naar een strandhuisje (klinkt ook wel heldhaftig niet waar?) Right, ik ben echt regelrechte onzin aan het typen. You are awsome... (ken je Pitch Perfect want dan moet je het kunnen afmaken!) Raaawr! BAM, snel verder voordat ik je met een suikerspin kom slaan -die moet ik dan wel eerst kopen- of een nijlpaars natuurlijk (dat is een paarse nijlpaard) Hoe ik aan een nijlpaars kom? Geen idee! Ga maar snel verder schrijven voordat ik hem echt op moet zoeken! (Hij is echt heel erg hongerig, zoals Niall, en dan word mijn lieve schattige nijlpaardje een beetje chagrijnig)

    Heb ik serieus net een heel verhaal zitten typen over een niet bestaande nijlpaars? Hmmnnhm, interessant.
    Maar ga snel verder! *Gniffelt* Daaaaaag, x.

    1 decennium geleden
  • Elis

    YEAH

    1 decennium geleden
  • Lugano

    BESTE BUS EVER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen