btw, spoiler altijd lezen.

"Wat wil jij drinken? Rondje van ons." Vraagt Liam.
"Uhm... doe maar een cola." Antwoord ik.
Niall en Harry zijn al de hele tijd samen sneaky bezig, ik weet niet wat ze van plan zijn, maar ze fluisteren steeds enzo... raar.
"Heey, Anne. Zou ik misschien je nummer mogen? Want aan alleen die Louis heb je niet veel." Vraagt Harry opeens.
"Ja, tuurlijk." Antwoord ik. Volgens mij is het niet omdat ik niet veel aan die van Louis heb, maar oke. Het kan nooit kwaad. Ik geef hem mijn nummer en hij doet hetzelfde. Ik stop mijn telefoon terug in mijn tas, als ik terug kijk zie ik nog net dat Harry Niall aanstoot, dat bedoel ik dus, zulke dingen. Niall knikt en kijkt naar mij. Ik doe net alsof ik hem niet zie en kijk weg naar Liam die achter een eindje verder op bij de bar op het drinken staat te wachten. Hij is zo lief en knap. Wat heeft Danielle geluk!!
"Anne..." Begint Niall.
"Ja." antwoord ik en ik kijk nu naar Niall.
"Zou ik... Uhmm... Misschien ook je... uhm... nummer mogen?" vraagt hij dan voorzichtig.
Zou hij nu echt te verlegen zijn geweest om me dat te vragen? HOE LIEF?
Ik kijk even naar Harry die grijnzend zit toe te kijken. Dan richt ik mijn ogen weer op Niall. Mijn bruine ogen ontmoeten de zijne, die zenuwachtig op en neer gaan, wow... just wow.
"Uhm... Ja tuurlijk." Antwoord ik, nog half in trance.
"Whaha." Hoor ik dan, ik schrik helemaal uit mijn trance en zie Harry nu hardop grijnzen.
Ik geef ook Niall mijn nummer en vraag hem hetzelfde te doen. Ik voeg hem toe en hij geeft me ook die van Zayn en Liam. Ik geef Zayn die van mij en Liam had die van mij al.

"Wacht? Voor wie was de cola?" Vraagt Liam, terwijl hij al naar mij kijkt. Zou hij me leuk vinden? Nee, dat mag ik niet denken. Ik vind hem leuk hij mij niet.
"Voor mij." Antwoord ik en ik lach terug, wat zijn zn ogen mooi en zijn lachje.
Hij overhandigt mij de cola en neemt plaats naast mij, hij ruikt ook nog eens heerlijk.
"Was wel lekker eten he?" Begint Zayn het gesprek.
"Ja heerlijk." Antwoord ik. Ook de anderen zeggen iets in die richting.
We zitten nu bij de bar van het hotel. We hebben net gedineerd. Dit keer had Harry de keuze gemaakt, morgen is Niall....

"Ik heb honggeerrrr" Zeurt Niall opeens. Daarmee verstoord hij ons gesprek over kerstkaarten.
"Oke." Antwoord ik aangezien hij steeds naar me kijkt. Misschien wel een flauw antwoord, maar hij maakt me zenuwachtig.
"Dat is waar jij over zeurt?" Roept Louis dan. Iedereen grinnikt.
"Wow, mis ik iets?" Vraag ik zielig.
"Niall had vandaag nogal een troll dag." Begint Zayn uit te leggen.
Liam neemt het over: "Hij heeft mijn telefoon in een stempel kussen gedrukt, me toen gebeld en we weten allemaal wel wat er toen gebeurde."
Ik heb de helft niet eens gehoord, omdat ik was afgeleid door zijn knapheid.
"Maar dat is niet alles, hij stopte een paardenbloem in mijn haardroger..." Gaat Zayn dan verder.
"Hij spande een folie over de wc en maakt het licht stuk waardoor ik niks kon zien.." Vervolgt Harry.
Niall kleurt rood.
"Genius." Floept vanzelf uit mijn mond.
Niall kijkt verbaasd op, maar lacht dan.
"H-hoe was jou dag?" Stottert hij dan.
"Ik had er wel meer van verwacht."
Ik zie vijf verbaasde gezichten op me gericht.
"Ik heb wel een leuk meisje ontmoet, maar verder was het niet veel." Leg ik uit.
Still five idiot faces looking at me.
"Repetitie, jullie kwamen maar we mochten niet omkijken, we konden gaan."
Opeens zijn alle gezichten weer normaal, misschien een beetje een geërgerde uitdrukking. Ieder zijn eigen reactie.
"Serieus?" Vraagt Harry.
"Meen je niet." Zegt Louis.
"Sukkels." Vind Liam.
"Lang leve socialisatie" roept Niall.
"Wat is dat nu weer voor een actie?" Vraagt Zayn.
Ik haal mijn schouders op.
"Heey jongens, het is al half 12, misschien moeten we maar eens gaan slapen. Morgen weer een opname dag." Zegt Liam, mister daddy, dan.
Ik heb geen opnames meer, woohoo.
Iedereen knikt instemmend en we staan op, wetend dat we weer uren op de lift moeten wachten.
"Ik mis de TAYD guys." Zegt Niall nadat ik het lift knopje heb ingedrukt.
"De wat?"
De jongens lachen: "de Talk About You Day." Legt Louis uit.
"Aha." Zeg ik.
De lift komt nog wonderbaarlijk snel aan en we gaan naar boven.
"Misschien kunnen we een grote kamer krijgen." Bedenkt Zayn.
"Is dit klein dan?" Vraag ik.
"Nee, maar ik bedoel zo'n group room. Waar je met meerdere in kan." Legt hij uit.
"Dat is geen slecht idee." Vind Louis.
"Inderdaad." Vindt ook Harry.
"Ik bel Paul wel." Liam, de man van de onderhandelingen.

Hey guys,
Ik wil jullie ff vertellen dat dit misschien nog een beetje saai is... sorry daarvoor. Het verhaal moet eigenlijk nog beginnen.
Ik krijg ook vaak priveberichten met de vraag of ik een echt plan heb voor dit verhaal en het verhaal ook echt ga doorzetten,
bij deze: Ja, ja ik ga het verhaal doorzetten. Ik ben bezig met het schrijven vaan hoofdstuk 28 ondertussen en het echte, echte, echte spannende zal rond h.30 komen. Dus ik hoop dat jullie blijven lezen!
Jullie reacties maken me echt vrolijk trouwens!!
X

Reageer (3)

  • Multiply

    Saai? Saai??!!! Dit is een amazayn verhaal!!!!

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    aaaaaaaw ik vind dit verhaal nu al super :)

    1 decennium geleden
  • Horibe

    Wtf dan zijn dat ongeduldige mensen zeg. Het is toch fijn dat het verhaal langzaam op bouwt?
    Snel verder (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen