Foto bij Hoofdstuk 12

"Hier is jou kleedkamer, je deelt hem met twee andere meisjes. Alleen figuranten delen hun kleedkamer." Legt Monica uit. We staan voor een witte deur met een blaadje erop. Op het blaadje staan die namen: Jasmin, Annick & Anne.
Ik knik en Monica opent de deur. Binnen zitten twee meisjes die op staan en zich vriendelijk aan ons voorstellen: "Hallo mijn naam is Annick, figurant. Maar dat begreep je waarschijnlijk al." Zegt het eerste meisje vriendelijk terwijl ze mijn hand schudt.
"Anne, figurant." Grap ik.
Annick loopt door naar Monica en het tweede meisje komt naar me toe.
"Karlijn. Aangenaamd. Ik ben Annick's begeleidster." Zegt ze met een een mooie glimlach.
Ik lach terug: "Anne, aangenaamd. Ik ben net als Annick figurant."

Nadat we ons hadden voorgesteld en even kort elkaar hebben leren kennen moeten we toch echt 'aan het werk'
Dat houdt in: Zitten op een stoel en iemand anders je make up en haar laten doen.
Daarvoor wordt ik dus betaald. Mijn make up ziet er mooi uit en ook mijn haar ziet er schitterend uit, nooit gedacht dat ik er zo mooi zou kunnen uitzien! Ik ben net iets eerder klaar dan Annick, dus ik moet nog even wachten voordat we met onze assistenten naar de kleding kunnen. Assistenten, dat klinkt ook echt geweldig!
Na vijf minuten wachten, die bijna drie uur leken, is Annick ook klaar. We worden door Karlijn en Monica meegenomen naar een andere kamer, op een andere verdieping. Wederom lijkt het erop dat het uren gaat duren voordat de lift er is.
"Gaan we Miranda en Jennette ook ontmoeten?" Vraagt Annick, hiermee verbreekt ze de stilte.
"Jullie zullen ze wel zien op de set, maar echt aandacht zullen ze waarschijnlijk niet voor jullie hebben." Antwoordt Karlijn.
Annick trekt een pruillipje en laat mij weten dat ik hetzelfde moet doen, dus dat doe ik.
"Jullie zijn immers maar een van de 79 figuranten." Vult Monica aan.
"Nee, wij zijn speciaal." Grapt Annick.
Eerlijk gezegd voel ik me misschien wel een beetje speciaal, ik bedoel alle figuranten slapen op kamer, met elkaar. Ik, aan de andere kant, slaap met Niall Horan en Liam Payne EN trek op met One Direction. Maar ik heb me voorgenomen om dat niemand te vertellen. Mensen moeten me aardig vinden om hoe ik ben. Van Tessa heb ik ook niks meer gehoord.
"En One Direction?" Vraagt Annick weer op haar beurt.
"Ook hun zullen jullie alleen zien." Antwoord Karlijn opnieuw.
"Daarbij hebben ze ook nog eens oneindig veel bewaking bij zich." Vult Monica wederom aan.
Ik zal ook maar niet zeggen dat ik een kaartje heb om langs die oneindige bewaking te komen.
"Jammer." Antwoord ik, om de duidelijk te maken dat ik er ook nog ben.
Eindelijk komt de lift aan en kunnen we naar boven.

"Wow..." Roept Annick enthousiast.
"Niet normaal." Mompel ik zachtjes.
Overal om ons heen lopen mensen en staan camera's.
"Dit is nog niet de studio waar wij moeten zijn." Verteld Monica me.
Ik kijk iets geconcentreerder en zie dat dit de studio is met bovenverdieping van Carly's appartement. Als ik mijn ogen nog iets verder tot sleepjes knijp zie ik dat Carly, Sam, Freddie, Gibby en Spencer aan het acteren zijn.
"Filming in 10, 9, 8, 7..." Roept een man door de mega ruimte, waarschijnlijk heeft hij een megafoon.
"Kom snel." Zegt Karlijn en ze wijst dat ze mee moeten komen, nog voordat de producent bij 3 is zijn we weg, bijna 10 meter naast de studio waar wordt opgenomen stoppen Monica en Karlijn met lopen.
"Hier moeten jullie zijn, we zijn laat dus jullie moeten meteen beginnen." Legt Monica uit.
"Kom maar mee Annick, jij moet deze kant op." Karlijn richt zich tot Annick.
"En jij moet hierheen." Monica richt zich tot mij.
Snel wisselen Annick en ik onze nummers uit en dan volgen we onze assistenten.
"Dit is Anne, Anne Williams." Stelt Monica me voor aan een man.
"Oke, bedankt. Ga daar maar zitten, aan dat tafeltje. We gaan beginnen." Antwoord de man eerst gericht op Monica maar daarna naar mij.
Ik doe wat hij zegt.
"Gewoon wat kletsten." Informeert iemand die aan het tafeltje zit waar ik zit.
"Bedankt." Antwoord ik vriendelijk.
"In 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, GO."

Hey,
Ik weet niet of jullie een Q&A willen?
Als jullie dat willen, stuur de vragen maar in een reactie dan zal ik zo snel mogelijk een Q&A invoegen.
De vragen mogen voor Anne, Tessa of een van de jongens zijn.
I would love to receive questions, so go for it!!! (:
X

Reageer (1)

  • Horibe

    Oke ik ga een paar vraagjes stellen (: :

    Louis :

    Hè (:

    Zullen we samen met Kevin een wortelzaak beginnen, ik run hem wel als je op tour bent (;

    Knuffel (: ( ook van Kevin? )

    Harry :

    Zullen we samen Anne & Nialler koppelen (:

    Knuffel?

    Heb je ooit wel eens iets van Niall's eten afgepakt? Ö

    Liam:

    Oké zullen we samen lepels vermoorden?

    Knuffel?

    Ik weet geen vragen meer voor jou sorry );

    Zayn:

    Hoi hoi!!

    Knuffel (:

    Niall:

    Horan hug??

    Oké ik ga een paar woorden opnoemen en jij moet zegen wat het eerste is wat in je opkomt.

    Cupcakes

    Eten

    Banaan

    Anne

    Uitgaan (:

    Doei!!!

    Weet er geen meer xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen