Foto bij • 5. Jessica Carter

De dag nadat we het filmpje hadden geüpload, had ik al weer een aantal tweets gekregen, met mensen die me vroegen, waarom ik geen eigen kanaal aan maakte, ik zat er al de hele ochtend over na te denken, maar tegen de middag werden mijn gedachten op zij gezet door een sms'je, - are you free today, I'm bored and I really want to get to know you a bit better x Finn , ik dansde door de kamer en Allison keek me verward aan, " Finn, just asked me to do something today" zei ik glimlachend, " I'm so happy for you," zei ze, en samen danste we en beetje door de kamer, tot Blake ook nieuwsgierig kwam kijken, Blake woonde hier praktisch. Hij zou over enkele weken hier naartoe verhuizen, en dan ging ik weg. Allison had erop geprotesteerd maar ik gunde ze hun privacy, ik moest nog even kijken waar ik ging wonen, ik had al een appartementen flat gespot een uurtje van Londen af, en wetende dat mijn vader het zou betalen, had ik het hem ook al voor gelegd. - Yeah, I have time, where do we meet? x Jess, antwoordde ik terug, en kreeg toen om 3 uur, in Waterloo station te horen. Daarvoor moest ik een uurtje reizen, ik antwoordde dat het goed was, en ging toen naar mijn kamer om me om te kleden.

nadat ik een leuk outfit aan had gedaan, pakte ik mijn spullen bij elkaar, en ging naar het station, om dan de trein naar Londen Victoria station te nemen, en dan bij clapham junction over te stappen naar Waterloo station. Ik liep de grote hal in, en zag Finn ook aan komen lopen, we liepen op elkaar af, " Hey " zei ik, en gaf hem een knuffel. " Hey, how are you?" vroeg hij. " I'm fine, you?" antwoordde ik, " Great, " zei hij, en we liepen druk pratend het station uit, " where do you want to go?" vroeg ik, " We can go to hyde park?" stelde hij voor, en ik knikte. " , If we take the tube, Than we first have to go with the Jubilee Line, and the central line" zei Finn, hij kwam hier vaak dus waarschijnlijk wist hij alles uit zijn hoofd. nadat we de immens drukke underground hadden overleefd, We liepen uiteindelijk een halfuurtje later Hyde Park binnen.

" So, I heared you guys are going to playlist live?" vroeg ik, Alfie en Sam waren er al heel enthousiast over, jammer genoeg bleef Sam daarna ook in Amerika, hij heeft daar een appartement gekocht. " yeah, it's going to be so much fun" zei hij, en glimlachte naar me, " Maybe you can come with us, " zei hij, " I'm not really a youtuber" zei ik lachend. " still, people know you, and how many people asked you, to make your own channel?" vroeg hij, " I don't know," zei ik, " I know everyone, so you're just coming with us, " zei hij, meer concluderend dan vragend. Hij pakte zijn telefoon erbij, " Okay, let's see" zei hij, " Finn, what are you doing?" vroeg ik hem, " nothing," zei hij, " seriously, what are you doing?" vroeg ik hem nogmaals.

Deze keer kreeg ik alleen maar een grijns, en een " you will see" ik probeerde zijn telefoon af te pakken, maar dat hielp niet echt. " come on Finn, your not buying a ticket for me, are you," vroeg ik, " That's exactly what I'm doing" zei hij, " Finn, No, you're kidding me. " zei ik, " You only have to buy your plane ticket not," zei Finn, en keek me grijnzend aan, " your unbelievable.


Oehh, there first date, kinda thing.
but yeaahh,
love u 7 pumpkins
xoxo

Reageer (1)

  • Sketch

    Awww finny us lief

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen