Foto bij ~Amy Green~

Panda's Dit is 16+ voor de perv hier onder ons :D en sorry dat ik hier niet zo goed in ben haha xd schaam :D

*2 weken later*

Ik belde aan bij de jongens maar er kwam niemand open doen. Typisch. Ze lagen waarschijnlijk weer te slapen of de tv staat weer te luid op. Ik zuchtte en begon geïrriteerd met mijn voet op de grond te stampen terwijl ik nog een keer op de bel duwde en op de deur klopte. 'Jaja.' Hoorde ik Liam geïrriteerd zeggen. Nou dan ben ik tenminste niet de enigste dacht ik. Hij trok de deur open en kreeg al snel een glimlach op zijn gezicht. 'Amy.' Zei hij blij. 'Liam.' Zei ik en gaf hem een knuffel. We liepen naar binnen en Harry en Louis waren videogames aan het spelen. Ik draaide met mijn ogen typisch. Ik plofte op de zetel waar Zayn op zat. Ik ging eens met mijn hand door zijn haar en ik hoorde hem grommelen. 'Sorry.' Zei ik lachend. Nu keken ook Louis en Harry mij aan. 'Liefje.' Zei Harry en sprong recht en gaf me een knuffel. 'Hey babycakes.' Zei ik. Hij grinnikte en gaf me een kus. Het ging al snel over van een klein kusje naar een gepassioneerde kus met lust maar vooral liefde. 'Uummh wij zitten hier ook nog.' Hoorde ik Zayn kuchen. Harry liet mijn lippen los en keek naar Zayn. Hij liep terug naar de bank en begon verder te spelen. Ik draaide met mijn ogen. Videogames altijd zo belangrijk voor jongens. Na één uur was ik het beu en stond op. 'Wat ga je doen?' Vroeg Niall.
'Boven film zien.' Zei ik. En liep naar boven. Ik stond in de kast te zoeken naar een dvd. Totdat ik handen op mijn heupen voelde. Ik ging recht staan en keek in de mooiste ogen. Die van Harry duuh. Hij gaf me een kus op mijn mond. 'Schat zo gaat er geen dvd in de dvdspeler komen.' Zei ik tegen zijn lippen. 'Wie zegt dat ik dvd wil zien.' Zei hij zwoel. Ik grinnikte. Hij duwde me tegen de kast en pakte me op. De kus was van lief en teder, naar gepassioneerd en vol lust. Hij liep met me naar zijn bed en legde me neer. Ik trok zijn T-shirt uit. En geloof me het uitzicht beviel me. Ik ging met mijn vinger over zijn blokjes die duidelijk zichtbaar waren. Hij rilde en boog zich naar mijn nek toe. Hij pakte een stukje vel vast en begon er aan te zuigen. 'Harry.' Kreunde ik. Hij liet mijn nek met rust en kuste mijn mond. Hij draaide ons om en deed al snel mijn topje uit. Ook mijn bh bleef niet lang aan. Hij masseerde mijn borsten. 'Hazza.' Kreunde ik nog eens. Ik begon aan zijn riem te prutsen en uiteindelijk kreeg ik hem uit. Zijn broek lag nu ook ergens in de kamer. Ik zag al dat de bobbel in zijn broek gespannen zat. Ik begon hem nog wat te plagen en begon met zijn onderbroek te spelen. 'Amy.' Zuchtte hij geïrriteerd. Ik lachte tegen zijn lippen aan, en verloste hem van zijn onderbroek. Hij zuchtte gelukzalig. Al snel volgde mijn broek en onderbroek. Nu lag ik onderaan en hij bovenaan. Hij begon me kusjes te geven van mijn lippen zo naar beneden. Ik deed moeite om niet luid te kreunen. Hij kwam al snel terug naar mijn lippen. Hij pakte een condoom van zijn nachtkastje. Ik hielp hem met het aan te doen wat hem blijkbaar nog meer opwond. 'Amy.' Kreunde hij. Hij lag nu terug boven mij en stootte in één keer in me. Een schreeuw verliet mijn mond. Een pijnscheut ging door mijn lichaam heen. 'Sorry. Het was nie.' Ik drukte snel mijn lippen op die van hem. Hij begon rustig te stootte en naargelang begon de pijn weg te gaan en kwamen er kreunen van genot. 'Amy. Ik-' verder kwam hij niet want hij was klaargekomen. Hij stootte nog even verder tot ik klaar kwam. Toen ik mijn hoogte punt had bereikt kwam hij uit me en legde zich naast me. 'Dat was geweldig.' Fluisterde hij. Ik kroop dicht tegen hem aan, 'Ik hou van je, babycakes.' Fluisterde ik. 'Ik ook van jou, Sweetcakes.' Zei hij, en niet veel later viel ik in een diepe slaap.

Reageer (1)

  • kukeluusje

    aah cute more i cant say

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen