Sorry dat het zolang duurde, maar mijn inspiratie was volledig weg. Dit verhaal zal bijna afgelopen zijn dus hier zijn 1 van de laatste stukjes. Veel leesplezier!

*12 jaar later*
In die tijd is er al veel gebeurd. Zayn en Perrie zijn getrouwd en hebben een kindje van 4 jaar, Liam en Danielle zijn ook getrouwd en Danielle is zwanger en Harry had al 3 jaar een vriendin, Ella. Niall en Yardéna zijn gisteren vertrokken voor 2 weekjes Spanje samen met hun 2 schatten van kinderen. Ze zongen nog altijd maar hadden nu 2 maandjes vrij genomen. Noa was ondertussen al 15 jaar en Tommy was 12 jaar.
'Ik ben thuis!' riep Noa.
'Had jij geen les tot 20 na 4?' vroeg ik.
'De leerkracht is er niet, dus we mochten naar huis.' zei ze terwijl ze haar jas en schoenen uitdeed.
'Weet broer dat hij alleen naar huis moet komen?' vroeg ik.
'Ja. Waar is papa?' vroeg ze.
'Eventjes weg.' zei ik.
'Ik ga mijn huiswerk maken.' zei Noa en gaf me een snel kusje op mijn kaak en liep naar boven.
Ik was zo trots op mijn kleine meid. Ze had in de lagere school ook veel gemaakt omdat haar papa de Louis Tomlinson was maar gelukkig is dat nu al beter.
Een uurtje later kwam Tommy ook thuis.
Ik was bezig aan het avondeten toen Louis thuiskwam.
'Hey liefje.' zei hij en drukte zijn lippen stevig op de mijne.
'Hey, zet jij even de borden op tafel?' vroeg ik.
'Noa, Tommy! Eten!' riep ik aan de trap en al snel kwamen ze allebei naar beneden gelopen.
We zaten allemaal gezellig samen te eten.
'Mama, papa ik moet jullie iets zeggen.' zei Noa.
Louis knikte.
'Ik... euh ... ik heb een vriendje.' zei ze.
'Echt?' vroeg ik blij.
'Je bent amper 15 jaar?' zei Louis.
'Liefje, ik was toch ook 15 jaar toen ik verliefd werd op jou en ik wil wel dat je me niet nadoet en op je 16de zwanger bent.' zei ik.
'Mama...' zei Noa.
'Wat?' vroeg ik.
'Ik ben niet van plan om direct met hem naar bed te gaan hoor.' zei ze.
'Je moet genieten van je jeugd.' zei Louis.
'Geen schrik papa ik weet wat ik doe.' zei ze.
'En wanneer krijgen we hem tezien?' vroeg ik.
'We zijn amper 1 week samen.' zei Noa.
'Hoe noemt hij?' vroeg Louis.
'David, en ik zal vragen of hij morgen meekomt.' zei Noa.
'Ok, eet nu maar voort.' zei ik.
Na het eten ruimde ik alles af. Om 10 uur lagen de kindjes in hun bed en lag ik met Louis in de zetel.
'Onze kindjes worden groot ehj.' zei Louis.
'Ja, ik mis dat eigenlijk wel onze kleine prutsjes.' zei ik.
'Ja, de tijd is ongeloofelijk snel gegaan.' zei hij.
'Maar mijn liefde voor jou blijft maar stijgen.' zei ik en drukte mijn lippen stevig op de zijne.

Reageer (1)

  • HaZaLiLoNi

    Mijn gitaar heet David...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen