Foto bij Emma Miller - 08

Lucy vond het verrassing feestje erg leuk en gezellig en onze dag kon zoiezo al niet meer stuk want JACK HARRIES VOLGT ONS OP TWITTER! Nog steeds kan ik dat niet geloven maar toch is het zo. Nadat we gevierd hadden dat Lucy weer thuis was ging ik douchen. Altijd als ik douche sta ik er wel meer dan een half uur onder, mijn ouders vinden dat veelste lang hihi. Toen ik klaar was met douchen ging ik opbed liggen en pakte mijn telefoon, Ik had veel berichtjes en overal stond zoiets in: OMGGGG VOLGT JACK HARRIES JOU ? IK BEN ZO JALOERSS . Ik had alle berichtjes beantwoord en ging maar slapen want het was alweer erg laat.

Volgende dag:
tuuuutuuutuuu. Pfffff......... dat is mijn wekker. Ik druk hem uit en slaap nog even 10 minuutjes verder en dan ga ik eraf. LUCY, WAKKER WORDENNN schreeuw ik vanaf mijn kamer naar haar kamer. Heel slaperig antwoord ze: okee. Voor het eerst in mijn hele leven heb ik eigenlijk best wel veel zin om naar school te gaan maar dat komt omdat iedereen jaloers is omdat jack ons volgt op twitter en daar kan ik dan even lekker over opscheppen :) Ik maakme klaar voor school en dan breng ik eerst ons kleine zusje Emily naar school en dan fiets ik door naar mijn eigen school samen met Lucy. Als we op school onze les binnen komen, komt iedereen gelijk naar ons toe rennen en stellen ons allerlei vragen zoals Hoe komt het dat Jack jullie volgt? of Wat was jullie reactie erop? We hebben alle vragen beantwoord en sommige wouden zelf dat we ze gingen helpen zodat Jack hun ook ging volgen. Toen begon de les en werd het weer een lange saaie dag.

Het spijt me dat deze niet erg lang is maar ik moet eigenlijk al slapen en mijn vader kan ieder moment binnen komen,

doeii doeiii xx

ps.volgende keer is hij wel weer iets langer.

Reageer (1)

  • Big1dfan

    new abooow!!!!
    snel verdeeer!
    jack and finn are cutiesssss!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen