3
we keken de film white chicks en het was wel grappig.En op een moment zei Tom : " mmmm , die blondjes zijn mooi , i like that ! " ik dacht ; Creeeep , denk je aan niets anders ? . Iedereen keek naar 'm , en hij zei ; " Wat ? Het is de waarheid " ik wou nog zeggen ; " weet je wat de waarheid is ?! Dat jij gwn aan niks anders denkt dan aan meisjes , vuile player." Maar ik heb me ingehouden , want ik wou Bill , Gustav en Georg die niet aan doen . De film was gedaan en ik ging naar m'n kamer , ik moest wel slapen , want morgen is het concert en we gaan naar een hotel .
Dus ik ging maar slapen .Ik was bijna in slaap gevallen toen ik gegil hoorde ,ik schoot wakker en zag Tom naar zijn ' Gelukspet' kijken . " Wat is er nu weer ? er zijn mense die willen slapen ! " En ik liep naar 'm toe. " KIJK" riep hij . " Oke rustig ik hoor u wel ze ." en ik keek , " Wat ik zie niks ? " . " Kijk goe " zei hij. " Ik zie niks , ga je nog zegge wat er is ? " . " Maar Kijjjjjjjjjjjjjk ." . " IK ZIE NIKS " Riep ik . Gustav kwam , en hij vroeg wat er was , " Hij Ziet dingen die er niet zijn , " zei ik . Ga gewoon slapen allebij. en hij ging weg.
[Next Morning ]
de volgende morgen werd ik wakker , maar zag dat tom nog aan het slapen was , ik ging naar de wc , en iedereen was al wakker , behalve Tom.
Ik zag bill weer panikeren , ik liep naar bill toe en nam hem bij zijn schouders , ik zei ; " Bill , RUSTIG , Chill , Adem in ..en uuuit ...in ....en uuit " . Haha wat een grappig zicht .Ik liet hem los en ging naar mn kamer om me aan te kleden .Tom was wakker , " Ga je daar nog zo blijven zitten , we moeten bijna weg " Zei ik . " Waaaatt ? Nu al ? " Zei hij . uh jha , en ik deed verder met wat ik bezig was.ik zag Tom snel wat kleren uit zn kast nemen en Een pet . Ik droeg Skinny Jeans met een Los T-shirt en sneakers.Mn haar was in een Hoge staart ( Zie foto). Ik maakte mn koffer en was dan klaar. de bus stoptte en we liepen naar het hotel maar neen , Fans & Paparazzi . Ik stond daar 15 minuten , want de rest zat handtekeningen uit te delen. Toen opeens een meisje naar me toe kwam en zei : " Ben je nog met Tom ? , Als je nog met hem bent dan zou ik oppassen , want hij is van mij ." Ik dacht : Wtf , wa heeft da wijf ? .
" Antwoord ! " Zei ze. " Meisje , ik weet ni wie je bent , maar ga uit m'n weg " zei ik . " Denk je dat ik da voor je ga doen ? als je me een antwoord geeft , dan ,pas ga ik weg " zei ze. " . ik werd woedend vanbinnen. " Mss " en ik duwde haar opzij en ging naar binnen ........
Verder ? Reactiees ?
Kisses x Memories
Reageer (7)
Verdergaan ^^
1 decennium geledenEcht super
1 decennium geledensnel verder!!!
X
haha, verder x
1 decennium geledennichtjee snel snel verder gaan .
samen verzonnen x lyouu
Super!
1 decennium geledensnel verder bitte
xX
Hij is awesume ^^
1 decennium geledenSnel verder! <3
x.