Foto bij 11. | The Prince And Me

Enjoy!

Ik draai me om maar zie hem nergens meer lopen. Ik begin zo langzamer hand te geloven dat ik die allemaal verzin. Verdrietig en verward loop ik naar huis. Ik geef Rocco en Taylor nog wat brokjes en water. Ik loop naar boven, pak mijn tas in en loop met mijn tas naar beneden. Emie staat al voor de deur. Ik geef de honden nog een aai over hun hoofd en loop naar buiten. ’Maithe!’ Groet Emie me. Ik doe de deur op slot en ren naar haar toe. ’Emie! Nog een dag en dan is het vakantie!’ Emie knikt blij. Ik stap ik en Emie rijdt naar school. Aangezien het de laatste dag is voor de zomervakantie doen we niet veel meer dan toetsen inkijken en dvd’s kijken. Na 5 uur zijn we eindelijk vrij. Emie en ik rennen naar buiten, naar de auto. We stappen in en rijden richting mijn huis. ’Morgen gaan we wat doen met Thierry en Rodrico he’ Ik knik. ’Ik heb weer een blunder gehad.’ Emie kijk me vragend aan. Ze parkeert voor mijn huis en beide stappen we uit. Ik doe de deur open en meteen springt Taylor tegen me op. ’Heey liefie, heb je me gemist.’ Taylor begint te blaffen en nu komt ook Rocco er aan. Ik geef ze allebei een aai over hun hoofd en loop naar binnen, gevolgd door Emie. Ik sluit de deur. ’Cadeau van mijn ouders.’ Beantwoord ik de vragende blik van Emie. Emie knikt. Ik doe de schuifdeuren open en Rocco en Taylor rennen vrolijk onze grote tuin in. Emie en ik ploffen allebei neer op de bank. ’Wat wilde je me vertellen.’ Ik zucht en kijk haar aan. ’Ik was Taylor en Rocco uit aan het laten. Alles ging goed. Ik had een keer geen blunder. Tot dat Taylor tegen iemand aan sprong. Drie keer raden tegen wie.’ Emie kijkt me meelevend aan. Ik knik. ’Mysterie Guy!’ Ik zucht nog een keer en sta op. ’Wil je wat drinken?’ Emie knikt. ’Cola graag.’ Ik loop naar de keuken en schenk 2 glazen vol met Cola. Ik loop weer terug, geef Emie een glas en ga zitten. ’Filmpje kijken?’ Ik knik. Ik sta op en loop naar de dvd kast. Naar lang overleg hebben we gekozen voor The Prince and Me.

Reageer (2)

  • XmiekjeX

    Leuk! ^^
    Die film heb k ook net gekocht:P maar dat wist je al (A) maar je wist nog niet dat wij die binnenkort gan kijken :P
    In de volgende vakans [wat jammer genoeg nog heel lang duurt] gaan wij weer net als toen ik je net kende heeel veel films kijken :D
    Because we Love it <3

    En natuurlijk snel verder!

    Kusje! (K)

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    Super<3
    Snelverder? (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen