Foto bij Hoofdstuk 21: Life..dead..Or Love and Death

Even een notatie, mijn hoofdstukken schrijf ik tegenwoordig in mijn "verhalen-schrift" op school, of tenmisnte stukjes ervan.

Wat gebeurde er gister ( vrijdag ) tijdens de geschiedenis les? Nou Simona ( een vriendin van mij ) las mijn verhaal vanaf hoofdstuk 20, er zit een stukje in het begin over "Ik voelde twee zachte lippen in mijn nek" wat las Simona?

Simona las dus: "IK voelde twee zachte kippen in mijn nek"

Wij hebben een hele les dubbel gelegen om dat stukje, mijn mentor die tevens mijn geschiedenis leraar is, snapte het niet zo en was een beetje lichtgeraakt omdat niemand luisterde naar zijn uitleg.

Maargoed wat verwacht je?! WIE ZIET MIJN L- DAN OOK AAN VOOR EEN K-?! En nog iets over mijn geschiedenis leraar, hij staat echt te dichtbij! Woensdag moesten we een ICT-opdracht doen over de "schoolstrijd" heb ik een vraag, HANGT DIE HELEMAAL OVER MIJ HEEN!

Vraagje, hoe kun je je leraar/mentor duidelijk maken dat die in je "personal Bubble" staat?

Veel lees plezier ;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • LostXMyXHope

    verder !!PLZ
    XXX

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr:D

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Super:D
    echt een leuk stuk!

    snel verderr<3
    xxx

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen