Foto bij Hoofdstuk 58

Hallotjes!
Sorry dat ik een tijdje niks geactiveerd heb.
Ik had het ontzettend druk, daarom is dit stukje ook niet zo lang.
Ik had gewoon geen tijd. :'(

Nog een week en een dag en dan heb ik vakantie.
Dan zal ik vast weer tijd hebben om grotere stukjes te schrijven.

Xx,
Storiesxx3

“Aimee, wakker worden”hoor ik Ilja zeggen. “Il, ga weg. Laat me slapen.” “Nee, dat ga ik dus even niet doen. Kom je bed uit. Ik heb een verassing voor je.” Ik open langzaam mijn ogen en zie dat Ilja op mijn bed zit. “Kom op, ga je bed uit. Over een half uur sta je klaar.” “Ja, dag! Ik ben nooit klaar in een half uur.” “Dan heb je pech. Over een half uur ga ik weg en als je dan niet klaar bent dan heb je maar geen verassing.” Een kleine grom verlaat mijn lippen en ik sla mijn benen onder mijn deken vandaan. “Ik ben al wakker. Ik spring even snel onder de douche.” “Dat lijkt me een slim plan. Je stinkt echt enorm.” “Oh! Ik stink niet.” “Het was ook een grapje doos. Ga nou maar snel onder de douche.” “Ja ja, ik ga al.” Ik stap uit bed en pak mijn ondergoed uit de kast. Ik loop naar de badkamer en zet de douche aan. Ik kleed me daarna uit en als ik uitgekleed ben, stap ik onder de douche. De warme stralen stromen langs mijn lichaam en ik word langzaam wakker. Na een paar minuten stap ik onder de douche vandaan en droog ik me af. Als ik helemaal droog ben, trek ik mijn ondergoed aan en loop ik naar mijn kamer. Ik pak een leuk setje uit mijn kast en trek het aan. Dit shirtje en deze blazer heb ik beide van Peter gekregen. Peter. Ik ga op mijn bed zitten en laat mijn gedachten even naar Peter toegaan. Ik mis hem zo erg. Wat zou hij nu aan het doen zijn? Zou hij mij nu missen? “Aimee”roept Ilja van beneden, waardoor ik uit mijn gedachten gehaald word. “Il, wat is er?” “Ik ga over tien minuten weg. Ik heb ontbijt voor je gemaakt.” “Ja, ik kom al naar beneden.” Ik spring op van mijn bed, pak mijn mobiel van mijn bureau en loop dan naar beneden. Ik loop direct de keuken in, als ik beneden ben. Ilja heeft een ontbijtje voor me gemaakt en ik begin te eten. Mijn mobiel gaat af, maar ik kan niet opnemen omdat ik net een hap van mijn broodje neem. Ik kijk Ilja aan en ze lijkt te snappen wat ik wel. “Ik neem wel op”zegt ze en pakt dan mijn mobiel. Ze neemt op en kijkt mij dan aan. “Hallo met Ilja.” “…” “Hé”zegt ze nu super vrolijk. “Ja met mij gaat het goed hoor. Met Aimee ook. Hoe is het daar?” “…” “Ach, mis je der. Dat is zo lief. Ik zou willen dat Bruno eens liet merken dat hij me mist.” “…” “Oké daar heb je gelijk in. Bruno woont hier om de hoek en jij niet. Ach, moet je Aimee hebben?” “…” “Oké, hier is ze.” Ilja drukt mijn mobiel in mijn handen en ik breng hem naar mijn oor. “Hé schoonheid”hoor ik Peter zeggen. “Hé lekkerding. Hoe is het daar?” “Slecht.” “Waarom?” “Ik mis je.” “Ach, ik mis jou ook.” “Ach, dat is lief van je. Wat ga je vandaag doen?” “Ilja heeft een verassing voor me.” “Oh, weet je al wat het is?” “Nee, want anders is het geen verassing.” Ilja staat gekke gebaren naar me te maken maar ik begrijp der helemaal niks van. “Peet, wat even.” Ik haal mijn mobiel een klein stukje van mijn oor vandaan en kijk Ilja niet begrijpend aan. “Il, wat is er?” “We moeten nu gaan. Praat maar in de auto verder met Peter.” “Oké.” Ik breng mijn mobiel weer naar mijn oor. “Peet, heb je even een momentje. Ik moet even mijn schoenen aantrekken.” “Ja, ik heb wel even.” “Oké, ik ben zo terug.” Ik leg mijn mobiel op tafel neer en loop dan snel naar de gang, om mijn schoenen te pakken. Als ik mijn schoenen heb, trek ik ze aan en ren dan weer terug naar de keuken. Ik pak mijn mobiel weer en ren dan weer naar de hal, om mijn jas te pakken. Ilja zit al in de auto. Ik gooi de deur dicht en doe hem op slot. Ik loop naar Ilja’s auto, stap in, gooi mijn spullen op de achterbank, klik mijn gordel vast en breng dan mijn mobiel weer naar mijn oor. “Ik ben er weer lieverd. Wat ga jij vandaag eigenlijk doen.” "Uhm, ik..." begint Peter. Ilja start de auto en rijdt dan weg. Ik ben echt benieuwd wat ze voor een verassing voor me heeft.

Reageer (2)

  • xSmallx

    spannend!!!(H)

    1 decennium geleden
  • Girlicious

    aaaaaww wedden dat peter de verassing is, WEDDEN!!!!!!!!!!!
    verder.....!!!!!!:9~:9~:9~:9~:9~:9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen