ALLEMAAL LEUK WEETJE OVER DE BESTE BOYBAND EVERRR! X

1.Zayn heeft een foto van zijn moeder en zijn zusters in zijn portemonnee.


2."Een keer toen Zayn dronken was, danste hij een griezelig dansje en flirtte met een man." - Liam


3.Toen Zayn's jongste zusje kleiner was, joeg hij altijd de monster uit haar kast voor haar.


4.Niall zegt dat Zayn's solo's het moeilijkste zijn om te zingen.


5.Zayn zag een keer een meisje in een groep met fans en hij kon niet stoppen met staren en zeggen hoe mooi ze was." - Louis



6.Als Zayn het perfecte meisje vindt, dan wilt hij een tatoeage met haar initialen.


7.Zayn is de belangrijkste vriend van Niall. Niall verteld hem alles, vooral wanneer hij verliefd is.



8.Zayn belt zijn vriendin liever dan dat hij haar smst, zodat hij haar stem kan horen.



9.Zayn's nieuwe tattoo betekent 'Wees wie je bent'.



10.Een fan zei tegen Zayn dat ze zijn pet leuk vond en Zayn gaf het aan haar.



11. Zayn is bang van water omdat hij niet kan zwemmen.




12."Zayn heeft de meeste swag." - Liam


13.Interviewer: "Zou je stoppen met roken voor het meisje waar je van houdt?" Zayn: "Als ik het meisje van mijn dromen ontmoet, dan doe ik alles voor haar."



14.Na één van de concerten, ging de tour bus weg zonder dat Liam erin zat.



15.Fan: "Ik wil dat Niall van mij baby's krijgt." Liam: "Niall kan geen baby's krijgen, want hij heeft geen, je weet wel...hij heeft een je weet wel."



16.Fan: "Ik vind je haar leuk!" Liam: "Dankje, ik heb het zelf laten groeien."


17.Liam kan 3 seconden op zijn handen staan.


18.Liam vindt meisjes leuk met krullend haar.


19.Liam epileert zijn wenkbrauwen.


20."Onze poppen stonden op een plank en die van Justin Bieber stond ernaast en zijn pop was langer dan die van mij." - Liam



21.Liam heeft gezegd dat één van zijn favoriete liedjes 'Happy Birthday' is, omdat dat betekent dat hij cadeautjes krijgt.



22.Liam en Zayn hebben elkaar voor het eerst ontmoet in de McDonalds.


23.Al de jongens hebben hun naam op hun bed gezet, behalve Harry, daar staat "I'm Super Sexy!"


24. Harry werd aangevallen door een geit toen hij 10 was.



25."Ik heb Harry eens een keer tegen zichzelf aan het horen praten in de spiegel, en hij zei : "Harry je bent te sexy! En deze krullen...Wauw!" - Louis



26. Harry's bio op twitter was eerst, "Ik ben hier nu, wat zijn je andere 2 wensen?"





27."Toen ik Harry een keer belde, nam hij zijn telefoon niet op. Ik kam erachter dat hij niet opnam omdat hij zijn ringtone leuk vond." - Zayn



28."We waren aan het lopen in het park, en ik zei "Kijk, daar ligt een dode vogel." En Harry keek naar de lucht en zei "Where?" - Zayn




29.Harry had een keer in een rollercoaster gezeten en eindigde met dat hij in zijn broek geplast had.




30."Voor mijn verjaardag heb ik een fiets gekregen. Het was moeilijk om erop te rijden, maar ik ben Harry Styles."


31.Harry is het engst als hij boos is. Hij heeft dan een heel slecht humeur en een extreem harde stem.


32.Een meisje vroeg een keer aan Harry of ze haar nummer mocht, en Louis rende naar haar toe en zei "Sorry, hij is bezet door mij!"


33. Zayn: "Ik heb een video gezien van Harry en mij, de achtergrond was langzaam en romantisch."
Harry: "Ik heb die video gemaakt."


34.Harry heeft een keer toen hij dronken was, een uur lang een gesprek gehad met een kat.


35.Harry draagt het liefst broeken met een laag kruis, omdat hij zegt dat er "grote problemen zijn in het onderste gedeelte".



36. Zayn word boos op Harry als hij naar zijn moeder staart en Harry word boos als Zayn naar de zijne staart.


37.Harry had een keer een hele grote verleiding om een fan te zoenen toen hij haar ontmoette.


38.Harry huilde toen de jongens voor de grap zeiden dat Zayn stopte met de band.




39"Een paard had me een keer een kopstoot gegeven. Ik denk dat dieren me niet erg aardig vinden." -harry



40.Harry rende ooit door een station met alleen een boxershort aan, omdat zijn vriend hem dwong.



41.Niall zegt dat als Harry een pet draagt, dat hij de nacht daarvoor met iemand geslapen heeft.



42.Toen ze in L.A. waren heeft Harry, Ariana Grande's nummer gekregen.



43.Harry vind het leuk dat zijn krullen de aandacht van meisjes krijgen.



44.Louis heeft gezegd dat hij graag terug ion de tijd zou gaan om dinosaurussen te zien.



45.Toen ze aan het winkelen waren, deed hij een ongebruikt prijskaartje in Harry's achterzak, zodat bij elke winkel het alarm afging.



46.Louis heeft de bijnaam 'BooBear' van zijn moeder en hij schaamt zich als ze hem zo noemt.


47.Liam vindt dat Louis de beste kleding style heeft van de jongens.



48.Louis wilt trouwen op het strand.


49."Hoeveel hou je van je fans op een schaal van 1 tot 10?" Louis: "11"



50.Louis duwde Zayn een keer in het water, maar hij was vergeten dat hij niet kon zwemmen, dus alle jongens sprongen in het water om het te redden.



51. Als Louis iedere beroemdheid kon zijn voor één dag, dan zou het Natalie Portman zijn.


52.Toen de jongens in Zweden waren, stal Louis een eend uit het hotel.


53. Louis werd geschorst van school en moest jaar 12 overdoen.


54.Toen Louis nog klein was, wou hij wegrennen en in een circus leven.


55. Hij heeft het uitgemaakt met Hannah Walker om zich te focussen op zijn carrière. Hij startte een week later met het daten van Eleanor.


56 .Louis vindt het leuk als een meisje bloost.


57. Een keer toen Louis en Harry ruzie hadden, moest Harry huilen.



58.Louis heeft gezegd dat Harry de grootste valspeler is als het om gamen gaat.


59.Louis vind het leuk om strepen te dragen omdat hij denkt dat het zijn ritueel is voor zijn shows en in het geheim, wilt hij een zebra zijn.


60.Als Louis elk video game karakter kan zijn, dan zou hij Super Mario zijn."


61.Een ding wat Louis geleerd heeft na al het touren en reizen is hoeveel er in een koffer past.


62.Toen Louis nog een kind was (lichamelijk) probeerde hij zijn vis te verdrinken.

63. One Direction is vaker gegoogled dan Justin Bieber.

64. voordat ze de naam One Direction hadden genoemd, stelde Niall 'Niall and the potatoes' voor.

65. Zayn: "Kijk Niall, ik ben zo hot!" Niall: "Je bent geen eten, dus het boeit me niet."

Reageer (3)

  • Paardenvriend

    Hahah die laatst eis echt funny!
    Alleen vind ik het balen dat nummer38 nu WEL waar is...

    7 jaar geleden
  • floepsie

    *-*

    1 decennium geleden
  • Yuzu

    lol die laaste 65 :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen