Allemaal leuke ,grappige en schattige weetjes over de 5 boys! (H)

45 one direction weetjes
1. Zayn schreef alltijd liedjes voor zijn vriendin.
2. Harry wil niet iemand daten die ouder is dan zijn moeder (was eerst 43), Hij had een hamster die 'Hamster' heette.
3.Toen Liam klein was had hij zijn neus gebroken en het word nu nooit meer de normale vorm.
4. Harry, Louis & Zayn favorite date is eten en naar de film.
5. Zayn hield Harry's hand vast toen hij een tattoo lied zetten.

6. 1d vindt dat het Amerikaanse accent hot is.
7. In een intervieuw vroegen ze aan Harry welk meubelstuk hij zou willen zijn.
Hij andwoorde: Ik zou een bed zijn want dan hebben mensen... leuke tijden op me.
Louis: Dus je wilt er bij betrokken worden, gewoon door erbij te zijn. Dus je vind het leuk om gebruikt te worden
Harry: Yeah
8. Bravo (naam van persoon): Hebben juillie plaatjes of speelgoed met de namen van andere bandmates erop?
Liam: Ik heb een Lolly met Zayn erop in mijn kamer.
Zayn: Dus jij bent degene die mijn Lolly heeft gestolen
Liam: Nee, die heb je daar achtergelaten
9. Harry is een fan van de hunger games.
10. Voor one direction had niall niet zoveel dates
11. Soms knuffelen de meiden alle jongens behalve Niall. Hij lacht dan gewoon, maar het doet wel pijn. :'(
12. Harry houdt van roze bij meisjes
13. Zayn at alltijd papier toen hij jonger was
14. Liam spijbelde van school omdat hij gepest werd
15. Toen er aan Harry werd gevraagd wat het stoutste (naughtiest) ding is wat zijn ouders zeiden dat hij moest doen zei hij: 'Ik weet niet of ik dat kan zeggen op de radio'
16.Toen Zayn jonger was dacht hij dat zijn telefoon nummer was hoeveel de telefoon rekening kosttte.
17. Toen de band Louis voor het eerst ontmoette dachten ze allemaal dat Louis heel stil was.
18. Harry zei tegen een fan toen hij aan het zingen was: 'Zeg Zayn dat hij je geil maakt'.
19. Harry had een keer een uur een gesprek met een kat toen hij dronken was.
20. Niall half opgegeten vegemite toast (geen iedee wat vagemite is) is verkocht op ebay voor $99,999. (Dat is €81.056,1)
21. Er zijn ongeveer 30 liedjes die zijn opgenomen maar niet in het album zijn gekomen.
22. Niall vind het schattig als meisjes niezen.
23. Harry is bang voor geiten, omdat hij door een geit is aangevallen toen hij klein was.
24. Harry haat het als hij probeerd met zijn fans te praten, maar ze willen niet stoppen met gillen en huilen.
25.One direction is de jongste band ooit die bij de olympische spelen heeft opgetreden.
26. In hun volgende album zouden ze veel liefdes liedjes die door Ed Sheeran zijn geschreven krijgen.
27. Louis probeert Harry te overtuigen om met een fan te daten.
28. Niall date niemand die jonger is dan 14.
29. Naill's favorite kleur is groen
30. Niall doet een Ierse dans als hij zich verveeld of denkt dat iets awkward is.
31. Zayn rookt, maar hij probeert te stoppen omdat hij weet dat zijn fans dat niet leuk vinden.
32. Zayn's favorite kleur is blauw
33. Zayn date niet iemand die ouder is dan 40
34. Toen er aan Zayn gevraagt werd: 'Wat spreekt je het meest aan bij een meisje.' antwoorde hij: 'De zachte delen...'
35. Liam date niemand jonger dan 14 (net al Niall)
36. Liam's favorite liedje is Happy Birthdat omdat dat cadeautjes betekend (:
37. Liam houdt van stil, vrolijk en lachende meisjes.
38. Nadat Louis new moon (twighlight) had gekeken deed hij de rest van de avond alsof hij Edward was.
39.Louis houdt van meisjes die wortels eten.
40. Louis slaapwandeld.
41. Louis zegt dat de andere jongens geen strepen mogen dragen.
42. Toen ze aan Louis vroegen: 'Wat trekt je het meeste aan bij meiden' zei hij: 'Boobs'
43.One direction kiest random tweets die ze beantwoorden.
44.One direction maakt foto's als de andere aan het slapen zijn (meestal van Harry).
45. Het kost $50,000 (dat is €40.528,50) als je one direction in huurt voor je verjaardagsfeest.

Reageer (2)

  • MYxLifeee

    hahahah (lol) xx

    1 decennium geleden
  • MoustacheXxX

    Haha de helft wist ik nog nie, en over die laatste;
    Ik moet mn ouders dan wel héél lief aankijken ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen