Bianca Hoogendijk
Ik kijk Amelia scheef na. Mijn blik schiet naar Viktor die boven me is gaan hangen. Ik glimlach om zijn reactie. ‘Dat vrees je’grijns ik uit. Zodra zijn lippen de mijne voor het eerst raken overspoeld een zenuwachtig gevoel me. Ik glimlach tegen zijn lippen en kus hem teder terug. Ik plaats even kort mijn hand achterop zijn hoofd. Zodra hij de kus stopt kom ik wat rechterop zitten. Ik leun op mijn armen en bekijk Viktor. ‘Je hebt meer oog voor een bal dan voor mij’ antwoord ik even wat zielig uit. Ik sta rustig op en loop rustig naar binnen. ‘Is er iemand?’antwoord ik even uit als er niemand te zien valt in de keuken en woonkamer. ‘Niemand?’antwoord ik even uit. Ik haal even mijn schouders op en draai me weer terug naar de deur.

Lasse Schöne
Ik kik haar bezorgd aan. ‘Gaat alles wel goed met je?’antwoord ik even uit. Ze heeft pijn in haar maag en ik heb geen zin om haar hier te zien liggen pijnlijden. Ik bijt even op het binnenste van mijn wang en glimlach door mijn bezorgdheid heen. Ik kom rustig bij haar liggen en sla mijn armen om haar heen. ‘Moeten we een dokter voor je halen lieverd?’ Ik kijk haar even weer aan. Ik kus haar voorhoofd even en zucht zachtjes. Eerst was ze nog zo vrolijk en nu lag ze hier in pijn en als ik ergens niet tegen kon dan was het wel een dame met pijn.

Reageer (1)

  • Yestherday

    Super en ben benieuwd wat Amelia heeft..
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen