Bianca Hoogendijk
Ik kijk haar even aan en luister naar het verhaal over Marco. ‘Heb je zijn nummer nog?’ Ik kijk haar even vragend aan. Mijn blik schiet naar Lasse die me aankijkt. ‘Dus je hebt haar eindelijk gevraagd..’ Lasse knikte vrolijk en antwoord uit ‘Jap,maar als ik het goed heb ben jij nog steeds single’ ‘En gelukkig ‘antwoord ik erachter aan. Lasse glimlacht en kijkt expres naar Viktor. Rustig glimlach ik even om het idee van Amelia. Het klinkt hoe dan ook geweldig maar zomaar weggaan is toch geen optie ,alhoewel ik dan wel van al dat gezeur af ben in het studentenhuisje. Rustig pak ik mijn glas beet en neem ik de laatste slok. Mijn blik vliegt naar wat mensen die ineens in het Turks tegen elkaar beginnen te praten. Ik vesta er niet van en bekijk ze dan ook zonder dat ik het door heb wat arrogant. Een van de dames kijkt me aan en antwoord uit ‘Valt er iets te zien?’ ‘Nee hoor’ De dame knikt even. Ik draai mijn hoofd weg voordat ik ruzie uitlok. Ik kijk even naar Amelia met nog steeds diezelfde blik. Vaak krijg ik wel opmerkingen dat ik er chagerijnig of arrogant uitzag zonder dat ik het egt door had.

Lasse Schöne:
Ik kijk Viktor even aan. Ergens had ik wel verwacht dat hij eerder zou zijn dan mij maar niet dus. Ik glimlach even,ik ben wel benieuwd hoe hij dit gaan aanpakken. Ik kijk even naar Amelia. Ze ziet er prachtig uit vandaag. Mijn blik schiet daarna door naar Bianca die ontzettend arrogant kijkt. ‘Bianca’ Ze kijkt me ineens aan. ‘kun je wat vrolijker kijken?’ Ze haalt haar wenkbrauw even op maar glimlacht algauw. Ik knik kort. ‘Ik vind het ergens wel een goed idee,ik bedoel de beker hebben we al dus druk maken daarover is niet nodig. ‘

Reageer (1)

  • Yestherday

    Super en dat geldt ook voor het vorige hoofstukje!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen