Foto bij Seventeen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • Ludicrous

    Jake, niemand mag jou.
    En Niall moet gewoon even stoppen.

    1 decennium geleden
  • Bibbl3

    omg zo erg voor Zayn :(

    1 decennium geleden
  • XPAYNER

    omgg arme Zaynn :(

    1 decennium geleden
  • Euforia

    ok ik heb een verder verloop uitgedacht ^-^ wil je het horen? Vast niet. Ga ik het je toch vertellen? Ja.
    Ok dus stiekem is Niall al jaren verliefd op Zayn, maar Zayn is volgens hem hetero dus hij weet dat het nooit iets zou worden tussen hen. Op één of andere manier is Jake het te weten gekomen (misschien had Niall wel een dagboek ofzo en heeft Jake dat kunnen bemachtigen?) en nu drijgt Jake ermee alles te vertellen als Niall niet doet wat hij zegt. Niall moet Jake dus gehoorzamen en gaat terug bij hen zitten, praat niet meer tegen het clique'je van Liam etc. Tot daar lukt het nog voor Niall, alhoewel het pijn doet, maar als Jake hem plots dingen gaat laten doen om Liam, Zayn en Alice zwart te maken. Niall weigert eerst om het te doen, maar dan doet Jake hem herinneren aan wat er zal gebeuren als Niall niet gehoorzaamt. Niall moet dus al die vreselijke dingen doen en op een gegeven moment is hij alleen met Zayn. Zayn breekt gewoon en huilt. 'Niall, why are you doing this to us? This is not you!' Maar Niall blijft vasthouden aan de belofte van Jake. 'This is not the Niall I fell in love with', fluistert Zayn er dan achterna en plots staat de verwondering van Nialls gezicht af te lezen en komt zijn zachte gezichtsuitdrukking terug. Voor Niall nog iets kan zeggen, drukt Zayn zijn lippen op die van Niall.
    Niall vertelt het hele verhaal aan Zayn, die belooft te helpen. Samen met Alice en Liam maken ze een einde aan de gruwelijkheden van Jake en dan komen er fluff Ziall momentjes yay

    (Zeg het me als ik dicht in de buurt ben, dat zou zo awesome zijn ^-^) xx

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    Poor them, snel verder<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen