Foto bij 009 - 3 tickets

De deur werd open gedaan en Skye stond in de opening. Ze zag er prachtig uit. 'He!' 'Hey!' Ik gaf haar een knuffel en ze nam me mee naar binnen. 'Skye dit zijn Niall en Louis. Twee goede vrienden van mij' Ze stak haar hand uit naar Niall en Louis. 'hey! Ik ben Louis! Je ziet er echt fantastisch uit!' 'Louis! Dat kan je toch niet zeggen ze is blind!' Zei niall er gelijk achter aan. 'Dat mag hij best zeggen hoor! Ik ben er aan gewent! Ik wil niet anders worden behandelt omdat ik blind ben' 'Oh Okey dan! Ik ben Niall by the way' Ze lachten en liep richting de tuin. 'Drinken en eten is inde keuken en ja mag zo veel pakken als je wilt' 'Dat moet je niet zeggen waar Niall bij is! Die eet 24 uur per dag' 'Oh dat mag hij wel doen hoor Louis! Mijn moeder heeft veel te veel gehaald!' Skye werd geroepen door haar moeder en ze liep er heen.
'Harry, Louis, Niall dit is mijn moeder!' we zeiden allemaal hoi en schudden haar hand. Haar moeder liep weer weg. 'Skye we hebben nog iets voor je!' Ik haalde de envelop uit mijn broek en gaf hem aan haar. Ze maken het open en haalde er 3 kaartjes uit. 'Wat is het?' vroeg ze. 'Je weet toch dat wij in een band zitten? Nou je kan ons niet zien maar wel horen! Het zijn 3 kaartjes voor het concert aankomende vrijdag!' ' We zouden het leuk vinden als je zou komen!' Voegde Niall er nog bij. ze vloog ons om onze nek en knuffelde ons. 'Ik kom zeker weten! Is echt het beste cadeau wat ik ooit heb gekregen!' 'Mia en Janey gaan jullie met me mee?' Ja klonk het in koor. Ik lachten. 'Ik ga even wat drinken pakken! wil er iemand anders nog iets?' iedereen wilde wel wat. voor lious en niall hoefde ik het niet te vragen wat ze wilde ,maar voor de dames wel. 'Help je wel even' zei louis toen ik richting de keuken liep.

Reageer (1)

  • NiceGirl

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen