Foto bij Hoofdstuk 09

Hey,
de outfits zien er misschien wat vrouwelijk uit, de site heeft namelijk alleen maar vrouwen kleding... So, use your imagination!!!
Enjoyyyyy xx

P.S. Ik had gewoon zin om het plaatje hierboven erbij te doen... heeft verder niks met het verhaal te maken hoor.

"We hebben gereserveerd voor 6 personen." Zegt Zayn.
Iedereen ziet er netjes uit. Nu ben ik echt blij dat ik voordat we vertrokken nog met Tessa ben gaan shoppen, Tessa zei dat ik eens voor de Amerikaanse style moest gaan, I DID & I LOVE IT!
Ik heb een simpele broek aan met een leuk shirtje en veel accessoires, mijn bruin -overlopend naar blond- haar heb ik gevlochten, ik mocht natuurlijk niet onder doen voor de jongens. Die zien er trouwens stuk voor stuk ook heel knap uit!
Louis draagt een donker groen shirtachtig ding en een spijker jack met een iets wat strakkere broek en natuurlijk TOMS!
Niall heeft een witte blouse met een stropdas aan en een donkerblauwe broek, met daarop sneakers. Zijn haar heeft hij in een Kuifje en hij draagt een armbandje.
Zayn ziet er het meest netjes uit, hij heeft nette schoenen aan met een shirt, een baseball jack en een spijker broek.
Liam draagt zijn standaard ruitjes blouse, die hem heel schattig staat. Verder heeft hij een beige broek aan met rode converse....
Harry heeft gekozen voor een streepjes shirt met een blazer, een beige broek en nette schoenen...
Op stap met 5 ongelofelijke knappertjes dus! (;


Outfits:
Ik: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=78493640
Louis: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=78494554
Niall: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=78498433
Zayn: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=78499114
Liam: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=78499516
Harry: http://www.polyvore.com/together_apart_chapter_09_harry/set?id=78507343

"Hier is de menu kaart, alstublieft!" Zegt de ober vriendelijk als we plaats hebben genomen aan een tafel:
Louis - Harry - Niall


Zayn - Liam - Anne

Ik zit dus naar Liam en tegenover Niall.
We bedanken De ober vriendelijk en slaan de menu kaarten voor onze neuzen open.
Ik bekijk de kaart eerst even luchtig door, daarna ga ik iets geconcentreerder kijken en krijg bijna een hart aanval, een gewone pizza kost $40,00.
Lekker duur, maar dat is nu niet het belangrijkste!
"Ik neem een biefstuk met friet en salade." Zegt Harry, iedereen knikt.
"Ik calamaris met saus en citroen salade." Besluit Liam nu ook.
"Ik neem als voor gerecht: calamaris met friet, saté met brood, kipfilet met groente. Een los portie friet. En tomatensoep, o en nog een spaghetti met zalm. Als hoofd gerecht wil ik:" Zegt Niall.
"Ja Niall, laten we daar maar mee beginnen." Onderbreekt Liam hem.
"Ja daddy." Antwoord Niall met een baby stemmetje en hij kijkt teleurgesteld.
"Weet jij al wat je wilt?" Vraagt Liam vervolgens aan mij.
"Ik denk kipsaté met frietjes en brood." Besluit ik snel.
"Oké." Zegt Liam en hij lacht, wat een geweldige smile.
"Ik en Zayn nemen samen de mixed grill." Zegt Louis als laatste, ik kijk naar Zayn en zie dat hij ook naar mij kijkt. Ik lach awkwardly, maar hij lijkt er niets van te merken en vraagt: "Vind je het een beetje leuk met ons?"
"Ja, geweldig." Antwoord ik een beetje verlegen en onwennig.
"Sorry, wat zei je?"
Waarschijnlijk hoorde hij het niet goed omdat hij aan de andere kant van de tafel zit, ik herhaal wat ik zei.
"Gelukkig! We gaan het een super leuke tijd maken!" Anwoordt hij dan lachend en hij mengt zich weet bij het groepsgesprek.

"Wow. Zayn kennelijk weet je ook nog iets over lekker eten naast je uiterlijk." Plaagt Harry.
Het eten staat na drie kwartier wachten eindelijk voor ons... Waarschijnlijk was het eten van Liam, Harry, Louis, Zayn en mij al veel eerder klaar, maar in nette restaurants brengen ze altijd al het eten tegelijk, dus moesten ze wachten op al Niall's eten.
Maar nu het eten dan eindelijk voor ons staat moet ik weer even bijkomen. Waarschijnlijk heb ik nog nooit zo chique gegeten.
"Smakelijk!" Zeg ik.
Maar iedereen is al begonnen.
"Oke dan niet he." Mompel ik en ik begin te eten.
Nu snap ik waarom dit zo duur is, dit is echt heerlijk!
Ik neem nog een hap van mijn saté gevolgd door een slokje van het water dat op de tafels staat.
"Wil je misschien iets anders te drinken?" Vraagt Liam. Kennelijk stalkt hij me...
Ik knik en hij roept een ober.
"Mag ik een cola?" Vraagt Liam en de ober knikt.
"Doe mij maar een ice tea." Voeg ik toe.
"Mij een biertje." Zegt Harry.
"Mij ook." Volgt Louis.
"Ik doe het wel met het water!" Zegt Zayn lachend.
Iedereen, inclusief de ober, kijkt naar Niall die druk bezig is aan zijn spaghetti met zalm. Er is een stilte, maar uiteindelijk kijkt Niall dan toch naar ons. Hij slurpt snel de sliet spaghetti weg die hij net in zijn mond duwde en zegt dan: "Sorry, doe maar een biertje en een pizza Hawaï en een biefstuk met peper saus en van die knoflook aardappeltjes."
"Geef hem maar een biertje en een lolly." Zegt Liam net voordat de ober wegloopt.
"Liam?!" Zegt Niall pretty confused.
"How dare you?" Vervolgt Niall.
"You Irish fool." Lacht Liam.
Niall kijkt heel 'verdrietig' en iedereen lacht...

Wow, 19 abo's en 1 bladwijzer.
Jullie zijn echt geweldig!
Jullie reacties maken me echt blij!
Laten we zeggen 20 abo's, 2 kudo's en 5 reacties. Dan krijgen jullie... (Wat willen jullie?)

Reageer (6)

  • xXLovaticxX

    Hahab lol

    1 decennium geleden
  • Hockeygirl

    Ik wil ook wel op stap met die vijf knappertjes! (flower)

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    CALAMARISSSSSSSSS!!!!!!!!!! xxx

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    HAHha Yeah! (:(flower)

    1 decennium geleden
  • Multiply

    Haha, zo leuk! I understand Niall... Ben ook fan van eten

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen