Foto bij 007 - Wat? Mia!

'Skye? Er is telefoon voor je!' Ik kreeg van mijn moeder een telefoon in mijn handen geduwd. 'Hallo?' 'Hi Skye!' 'Mia! Wat is er?' 'Wil je vanmiddag samen met mijn nichtje en mij naar de stad? Naar de starbucks en zo!' 'Ja gezellig' 'Dan zie ik je vanmiddag om 1 uur! Ik kom je wel ophalen!' Ik ging mijn bed uit en liet richting de douche. Die weg kende ik uit mijn hoofd. Ik had hem al zo vaak gelopen. Ik zette de douche aan en trok mijn kleren uit. Ik ging er onderstaan en liet de stralen over me heen lopen.

'Hi skype! Dit is Janey mijn nichtje!' 'Hi! Ze heeft me zo veel over je vertelt!' 'Goede of slecht dingen?' 'Alleen maar goede dingen!' Ik glimlachten. 'Welke koffie wil je Skye?' 'Een vanille latte' Ik kreeg er eentje en ik was druk aan het praten met Janey. Het was echt gezellig met haar.
'horen jullie dat? Wat is dat?' 'Het zijn fans denk ik!' Ik herkende dat gegil nog van de vorige keer. Ja die keer toen ik door Harry om ver werd gelopen. Zou hij het weer zijn? Het geluid kwam steeds dichter bij? 'Hoe weet jij dat nou weer?' 'Ik ben toch laatst omver gelopen! Dat kwam omdat die fans er waren' 'Echt? moet vast vreeslijk zijn?' 'Valt best mee hoor Janey! Ben het gewent!'
Ik nam een slok van mijn koffie. Die koffie hier is altijd zo lekker. 'Wooho Daarom staan waren die fans in de buurt' 'Wat?' 'Harry van One direction loopt net binnen. Ik zou zo echt niet kunnen leven...' Mijn hart bleef even stil staan bij de naam Harry. Hij was gewoon hier. 'Skye? Waar denk je aan?' 'Euh... niks! ben een beetje moe' 'We kunnen wel naar...' 'Hi Skye! Hoe is het?' 'Harry! Goed! Wat doe je hier?' 'koffie halen wat anders!' 'Tuurlijk!' Ik lachte. 'Mag ik er bij komen zitten?' 'Euh.. Ja denk het! Meiden?' Ze zeiden allebei ja en ik hoorde dat Harry tegen over mij ging zitten. 'Harry dit is Mia en dat is Janey' 'He! Jullie zijn vriendinnen van Skye?' 'JA ik was vroeg haar hulp en Janey is mijn nichtje' 'We schelen maar 2 weken!' Ik hoorde Harry er om lachen en ik voelde gewoon dat hij naar mij keek. 'Skye? War denk je aan?' 'Dat vroegen wij ons net ook al af!' 'Ik ben best wel moe en het is raar dat jij hier zit!' 'Hoezo?' 'Nou je bent DE Harry van One direction' 'Dus? Ik ben toch ook gewoon maar een mens. Ik bent toch niet bijzonder!' 'Dat is waar!' 'je moet me gewoon behandelen als of je me al jaren kent!' 'Oke!' Ik lachten in zijn richting. 'Skye? wat wil je nou voor je verjaardag? Ik heb nog steeds niks kunnen vinden!' 'Weet ik veel! Ik weet nog niet eens wie ik uit ga nodigen!' 'Ben je jarig geweest?' 'Nee ik ben volgende week zaterdag jarig! Wordt dan eindelijk 18' 'En jij bent uitgenodigt!' Zei Mia er achter aan. 'Wat? Mia!' 'Ik wil graag komen! Maar alleen als jij het goed vindt!'

Reageer (1)

  • bondjuk

    Harry op haar verjaardag!!!
    OMG!!!
    Fangirling!

    Stel je voor dat Hazza op jou verjaardag komt!?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen