Foto bij • 2. Jessica Carter

" Jessica? " begon Finn. Hij zat naast me, en we waren al bijna de hele tijd in gesprek. " yeah?" vroeg ik, en keek in zijn prachtige groen, grijze ogen. " do you go to school?" vroeg hij, " No, I dropped out of college, it was to boring, and now I'm having a gap year or 2 years i don't really know," zei ik, en hij knikte. " Yeah me too, I just want to focus on Youtube ," zei hij, "Maybe, we could hang out sometimes, " zei hij na een tijdje, en ik glimlachte. " yeah, that's a great idea, " zei ik en glimlachte breed naar hem. " Jessica, ?" vroeg Zoë, Ik draaide me om, en kreeg een camera in mijn gezicht, " Ow, Hello" zei ik, " So, this is our friend Jessica," zei Zoë, tegen de camera. Ik zwaaide even, " and, what do you think about the food?" vroeg ze, toen ik net mijn bord voor mijn gezicht kreeg. " It. looks delicious," zei ik, en werd al hongerig door er alleen maar naar te kijken. " well we're going to eat, this delicious food, " zei Zoë tegen de camera om haar vlog voor dit moment af te sluiten, waarna ze haar camera weg stopte. Ik nam een hap van mijn eten, en ik genoot ervan. " Jess, are we still going to the Primark tommorow?" vroeg Allison me, " Ofcourse, Maybe you want to join us Zoë?" vroeg ik aan haar, toen ik haar ogen zag oplichten bij het woord Primark. " Yes, I would love that, Is it okay if I ask Louise too?" vroeg ze, en we knikte. " Yes, " zeiden ik en Allison vrolijk. " Let's make it a girls day," zei mijn beste vriendin vrolijk. " So, I can't join " zei Jack, waardoor we moesten lachen. " If, you dress up like a girl" zei ik, waardoor we nog harder moesten lachen.

Toen we allemaal hadden afgerekend liepen we over de straten van London. Ik liep tussen Mazz en Alfie in. Voor en achter ons waren mensen aan het vloggen. We waren druk aan het praten, en Mazz was weer zo gestoord aan het doen als altijd. Waarschijnlijk dachten mensen echt dat we ontsnapt waren uit een gekkenhuis of zo, 3 camera's en een groep gestoorde mensen, die al lachend door de straten liepen. Maar veel kon het ons niet schelen. " Jess, we really need to do another video together soon," zei Alfie. " Maybe we can do a challenge" zei hij, " Yes, sure. I still need to do the 3 Liter rainbow milk challenge" zei ik. "No, it's horrible don't do it, I almost died, like shit" zei Mazz, waardoor ik moest lachen. " Yeah, maybe you can do it with Sam, " zei Alfie. " What?" vroeg Sam, waarschijnlijk omdat hij zijn naam hoorde. Hij liep achter me, ik draaide me om, en liep achterom door. " We seriously need to do, the 3 Liter milk challenge" zei ik, en ik zag zijn ogen groot worden, " sure" zei hij, en ik glimlachte.

" deal" zei ik, en draaide me toen weer om. " Your so stupid, can I film" vroeg Alfie. " Yeah okay" zei ik, en verminderde mijn pas waardoor ik naast Tanya en Fleur belandde. Waar ik ook mee aan de praat kwam. We liepen met z'n allen naar het station om daar afscheid te nemen, en daarna naar huis te gaan. Ik knuffelde iedereen, en wisselde nummers uit met double trouble, om een knipoog van beide twins te krijgen. Ik grinnikte. en toen gingen we allemaal onze eigen weg, Ik, Allison en Alfie hadden nog een lange tijd te gaan, eerst met de metro, dan met de trein en dan nog 10 minuten lopen, maar het was het waard.

Reageer (1)

  • Sketch

    LEUK!! die challenge lijkt me echt super ranzig haha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen