Foto bij 005  - Blind for 4 years

Oh shit! Ik hoorde de gillende fans al van aan komen rennen. Ik zetten het op een lopen. Ik liep wat mensen bijna omver. 'Sorry!' riep ik ze na. Ik rende heel London door naar mijn gevoel. Boem. Ik was tegen een meisje op gelopen. We lagen beiden op de grond. Ik zag dat ze op de grond naar iets zocht. Ik zag haar blinden stok kapot op de grond liggen. Fuck! Ik heb hier geen tijd voor. 'Sorry dat ik dit moet doen!' Ik pakte haar op en hing haar over mijn schouwer en rende verder. 'Wat gebeurt er? Zet me neer!' Ik luisterde niet en rende gewoon door. Eindelijk! Ik zag mijn huis liggen. Ik rende naar de deur en opende hem. Ik liet het meisje op de grond zakken en ik viel er bijna dood naast. 'Waar ben ik? Waar is mijn bril? En mijn stok? Wie ben jij?' Ze ging met haar handen over mijn hoofd. 'Sorry dta ik je mee heb genomen! Maar ik kon niet anders. De fans zaten achter me aan! En ik kan jou achter laten' 'Wie ben je? En waar ben ik?' 'Ik ben Harry! Harry Styles en je bent in mijn huis!' 'Kun je me mijn stok en bril geven en naar buiten brengen dan kan ik naar huis' 'Euh... ik ben bang dat dat niet gaat!' 'Wat?! Waarom niet?' 'Ik heb ze kapot gemaakt met het over verlopen van jou' 'En nu?' 'Ik kan je thuis brengen met de auto en wat geld geven zodat je nieuwe spullen kan kopen!' Ze knikte en vroeg of we gelijk konden gaan.

'Mag ik je iets vragen?' 'Ja tuurlijk!' 'Ben je je hele leven al blind?' 'Nee, ik ben sinds een jaar of 4 blind' 'Wil je vertellen hoe het komt?' 'ik heb een auto ongeluk gehad en daar bij is er glas in mijn ogen terecht gekomen en sinds die ben ik blind' 'Dat is minder! Welk huis was het?' 'Nummer 17' Ik reed het erf op en stapte uit. Ik zag de deur open gaan en een vrouw naar buiten komen. 'Skye! Alles goed? Wat is er gebeurt?' Ik hiep Skye voorzichtig de auto uit. 'Ik heb haar per ongelijk omvergelopen in de stad. Haar bril en stok zijn kapot dus hier heeft u wat geld om het te vergoede' 'Oh dat hoeft niet hoor! Ik ben al blij dat ze weer te recht is!' Ik knikte dat het goed was en wilde weer in de auto gaan zitten. 'Dankje Harry!' 'Geen probleem Skye!' Ik zag haar lachen en dat deed me deugd. Het is echt niet makkelijk om blind te zijn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen