Degree 20 - Hayden Miller
LIKE WHOOOOOOOOOO
JULLIE ZIJN ZOOOOOOOOO FOOOOOCKING AWESOMEE
This is focking awesome...
I like the way your work it . No diggity :p.
In ieder gevall...
I reallly love you <3.
NO shit enzo!!!
Weten jullie dat die kudo's een nieuw record is voor dit verhaal . Dus dankjulliewel !!!!
Ohja, en ik heb trek...
Star Trek :p. (vandaar de foto erboven )
Badjoke :p.
JULLIE ZIJN ZOOOOOOOOO FOOOOOCKING AWESOMEE
This is focking awesome...
I like the way your work it . No diggity :p.
In ieder gevall...
I reallly love you <3.
NO shit enzo!!!
Weten jullie dat die kudo's een nieuw record is voor dit verhaal . Dus dankjulliewel !!!!
Ohja, en ik heb trek...
Star Trek :p. (vandaar de foto erboven )
Badjoke :p.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
Hmmm ik heb t idee dt t iets te maken heeft met die naam uit t vorrige hoofdstuk (of die daarvoor da weet ik nie meer...)
1 decennium geledenSnel verder!!
Okee... Okee... Ik begrijp het! Niet.
1 decennium geledenIk ben degene die altijd vrolijk is in het huis. (Soms met een fake glimlach, maar toch). En als ik een keer down doe, ben ik gelijk chaggo, dan kan ik ook een beetje vrolijker doen. Blah Blah Blah... Thank god dat mensen zeggen dat ik goed kan acteren. (Mwah, fact 22, and 23!)
Okee, maar dr ma is de sterke in het huis, en dr pa is vaak weg, ofzo... Maarten maakt zich niet druk om de jongens, dus ze zal niet verkracht of iets dergelijks zijn... Hmmm... Misschien hebben die ouders ruzie ofzow? Jeez... Ik ben niet slecht in verbanden trekken hoor.... (Ha! Fact 24, ik houd van sarcasme, het is geen gesprek zonder sarcasme!)
Awwww,
1 decennium geledenwe love you too
Wooohoooo!
We hebben het kudorecord verbroken!
En we staan op 3 in de top!
Om de een of andere rare reden
vind ik die 'Star Trek'-foto zeer lachwekkend
Liefs xx