oke dat was dus een verhaaltje wat ik heb geschreven.....ik hoop dat het niet te saai was.
Het verhaal was een verzonnen verhaal maar sommige dingen kwamen wel uit mijn leven, zoals:
Mijn moeder had kanker toen ik 2 was, ze werd op tijd geopereerd en leeft nu gelukkig nog.
dat ik verhuisde van Den Haag naar ergens ver weg.....dat van toen ik ongeveer 9 was, dat van dat ik ongeveer 10 was, dat van toen ik 11 was en dat van ten ik 12 was....al die eetstoornissen, maar ik heb geen anorexia gehad....ik ben niet super erg gepest....wel eens in groep 7 maar dat was niet echt erg...het was meer plagen dan pesten, maar ik werd er wel onzeker door.
ik had vroeger veel ruzie thuis en ik werd wel eens geslagen, gelukkig nu niet meer.
ik ben eigenlijk 13, en mijn naam is Nadia.
ik heb echt is iemand met sneeuw bekogeld op de ijsbaan omdat hij schold met kanker.
Ik ben sinds een tijdje gestopt met snijden, en ik had zelfmoord gedachtes, maar dat is nu ook weg.
Aan het begin van de middelbare school, had ik weinig vrienden...nu ben ik hartstikke vrolijk en ik heb veel vriendinnen.. Ik voel me goed.
I love all my friends (H)

Reageer (3)

  • nadia1999

    ik vind zelf dat het niet echt een super goed verhaal is ofzo, maar ik heb het ook niet overgelezen en verbeterd enzo, dat was gwn het eerste zeg maar

    1 decennium geleden
  • xForeverx1Dx

    Amazayn! Echt waar! Dat je alle nare en leuke dingen uit je leven zo in een verhaal kan stoppen! Stay Strong xx

    1 decennium geleden
  • MeloveEmma

    Yeah love you too. Ow ja dat van die sneeuw wist ik en toen ik het las dacht ik zo: ow jaa dat heeft ze verteld. Maar kijk wel uit met eten hor! We love you too sweety(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen