Een week na de dood van mijn moeder, kreeg Jessica een auto-ongeluk. Ze lag in het ziekenhuis. Ik wist niet wat ik moest doen, ze lag in een coma. Ik was bang dat zij ook dood zou gaan, dan had ik helemaal niemand meer.
3 dagen na het ongeluk werd Jessica wakker uit haar coma. De dag erna vroeg ze aan mij:'Laura, waarom ben je zo veel afgevallen de laatste tijd?' Ik gaf geen antwoord. Dus Jessica zei:'Waarom geef je geen antwoord, ik ben toch je BFF?' Ik zei:'Ja, maar ik kan het je nu niet vertellen, ik zeg het wel als je weer helemaal beter bent, als je het dan nog wil weten.' Een week later vertelde ik haar alles. Jessica had tranen in haar ogen.
Ze wou me iets vertellen, ze zei:'Laura waarom zou je zelfmoord willen plegen, je bent nog zo jong, en er zijn genoeg mensen die van je houden' Ik zei dat niemand van me houdt....Waarop Jessica antwoordde:' Echt wel, je vriendinnen, je vader, je broer, ik, je moeder in de hemel.....en Tom' Tom was een jongen uit mijn klas, sinds een weekje was ik verliefd op hem. Ik vroeg:'Tom?!' Jessica zei dat Tom mij leuk vindt, ik geloofde haar niet dus ze liet me haar whats app gesprek zien die ze had met Tom, het stond er echt:'Jessica, ik vindt Laura leuk, denk je dat ze mij ook leuk vind?'

We kregen op school een opdracht.... Je moest op schrijven wie je grote voorbeeld was en waarom. Ik schreef op:'Demi Lovato, omdat ze heel veel heeft meegemaakt in haar leven en sterk bleef.' Toen kraste ik het door, niemand mocht weten dat ik me zo voelde. Ik schreef snel wat anders op en leverde het in

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen